Academia Titi Aur a lansat campania “ViATA e a ta”

titi-aur

Academia Titi Aur (ATA) a lansat campania “Viata e a ta”. In 2017, trainerii Academiei Titi Aur vor specializa gratuit peste 1.000 de instructori auto din toata tara, pentru a veni in sprijinul pregatirii generatiilor viitoare de soferi.

Cei 1.000 de instructori auto vor beneficia de un curs de conducere defensiva fie la Academia Titi Aur, fie in orase, din tara cu ajutorul Unitatii Mobile ATA (Caravana Titi Aur), incepand cu luna aprilie 2017.

In perioada ianuarie – martie 2017, va fi realizat, impreuna cu specialisti si partenerii din campanie (Directia Rutiera din cadrul IGPR si Autoritatea Rutiera Romana (ARR) din cadrul Ministerului Transporturilor), un suport de curs special si se va face inscrierea instructorilor direct pe site-ul Campaniei. Din aprilie pana in noiembrie 2017, se vor specializa si atesta, in cadrul Campaniei “ViATA e a ta”, instructori auto din toata tara.

In luna februarie 2017 va demara o campanie de comunicare nationala si vor fi anuntate rezultatele CHESTIONARULUI pentru tinerii posesori de permis, pe care l-am lansat deja in aceasta luna.

“Viata e a ta” este o campanie sociala de constientizare si preventie, lansata de Academia Titi Aur la nivel national, cu scopul de a trage semnale de alarma asupra motivelor din cauza carora au loc accidentele rutiere in Romania, precum si a necesitatii cursurilor de conducere defensiva pentru fiecare conducator auto, dar in special pentru tinerii detinatori de permis de conducere, cu varste intre 18 si 24 ani pentru care accidentele auto reprezinta CAUZA NR.1 de deces, atat in Romania, cat si in lume (15%).

Scopul campaniei este de a salva vietile copiilor care ajung soferi, insa nu stiu sa controleze masinile in trafic, sunt slab pregatiti si nici nu constientizeaza ce li s-ar putea intampla.

Soferii incepatori produc in medie de doua ori mai multe accidente decat cei de peste 30 ani. In Romania, in medie, fiecare accident provocat de tineri a avut drept urmare 1,23 victime decedate sau ranite grav. Practic, 34,4% dintre victimele decedate in accidente produse de tineri au fost pasageri.

Prin Campania sociala “ViATA e a ta”, Academia Titi Aur isi propune ca, in 2017, sa traga mai multe SEMNALE DE ALARMA, asupra:
– lipsei de pregatire a soferilor din Romania
– motivelor din cauza carora au loc accidentele rutiere: folosirea telefonului mobil, alcoolul, viteza, agresivitatea in trafic, centura de siguranta, oboseala etc
– faptului ca tinerii nu sunt suficient de pregatiti si nu stiu sa controleze autoturismul sau sa conduca preventiv
– a ce se poate schimba in comportamentul conducatorilor auto pentru a diminua numarul accidentelor rutiere
– necesitatii cursurilor de conducere defensiva, ca metoda de preventie.

Banii pentru aceasta campanie vin de la sponsori si din redirectionarea impozitului pe profit al firmelor. Fiind vorba despre o campanie sociala, pana la finele anului 2016, conform art. 21 din Codul Fiscal, firmele pot directiona 20% din impozitul pe profit catre Asociatia LIKE Bucharest – o actiune lipsita de costuri, fiind vorba despre un impozit care oricum se plateste catre stat. Campania “Viata e a ta” se deruleaza prin Asociatia LIKE Bucharest.

Adaugati comentariu