BMW X1 hibrid cu ampatament lung, doar pentru China

BMW X1 xDrive25Le iPerformance Open

BMW X1 xDrive25Le iPerformance, versiunea hibridă cu ampatament lung a SUV-ului de clasă compactă bavarez, a fost dezvăluită la Salonul Auto de la Chengdu.

Produs de BMW Brilliance și dedicat exclusiv pieței din China, BMW X1 xDrive25Le iPerformance este totodată primul hybrid plug-in din segmentul SUV-urilor compacte de lux.

Modelul împrumută tehnologia eDrive inovatoare din portofoliul BMW i, combinând un motor turbo pe benzină în trei cilindri, de 1,5 litri și 136 CP, montat pe puntea față, cu unul electric de 95 CP, ce poate furniza instantaneu un cuplu maxim de 165 Nm la pornire.

Datorită funcţie eBoost proprie BMW, ambele sisteme de propulsie pot oferi un cuplu maxim de 385 Nm, ceea ce permite accelerarea de la 0 la 100 km/h în doar 7,4 secunde, cu un consum mediu mixt de numai 1,8 l/100 km.

X1 xDrive25Le iPerformance vine echipat cu o transmisie manuală sau automată cu șase trepte și de o baterie litiu-ion de 10,7 kWh. Autonomie în regim exclusiv electric de 60 de kilometri, în timp ce o autonomie totală urcă la 630 de kilometri când se utilizează în combinaţie cu rezervorul de 35 de litri.

Pachetul de baterii litiu-ion de înaltă tensiune al noului X1 xDrive25Le iPerformance este plasat în mijlocul şasiului. Cu un panou de alimentare de 220V / 16A, bateria litiu-ion de înaltă tensiune a modelului X1 xDrive25Le iPerformance poate fi alimentată complet în 3,7 ore, în timp ce ajunge la 80% din capacitate în doar 2,9 ore.

Ca şi celelalte modele X1, BMW X1 xDrive25Le iPerformance dispune de butonul Driving Experience Control, care oferă modurile de condus Sport, Comfort şi ECO PRO.

La acestea se adaugă setările dedicate rulării hibride: Max eDrive, regim pur electric, cu emisii zero, la viteze de până la 120 km/h și Save Battery, ce economisește energia stocată în baterii pentru un condus în regim electric.

Adaugati comentariu