De ce n-ai alege un Ferrari nou şi vechi totodată?

Ferrari_Testarossa_nou_vanzare_AutoExpert

Un automobil Ferrari nou e o idee bună oricând. Un automobil Ferrari de colecţie e o idee chiar mai bună. Dar dacă le poţi combina, atunci pare că ai găsi reţeta ideală, nu? Ei bine, un Ferrari Testarossa nou-nouţ, fabricat în 1990, este la vânzare.

Din 1984 şi până în 1991 Ferrari a produs aproximativ 7.000 de exemplare Testarossa. În 1990 ieşea pe porţile fabricii un exemplar roşu, cu interior crem, care a fost ţinut în puf de proprietarul său. Adică nu a fost rulat decât 276 km (172 mile), nici măcar cât un rodaj decent. Acum, la 25 de ani distanţă, când modelul este un clasic în ochii fanilor, proprietarul l-a scos la vânzare.

Şi discutăm, fără doar şi poate, de un Testarossa special. E practic imposibil să mai găseşti un exemplar într-o formă atât de bună şi care să mai fie şi disponibil pentru cumpărare. Proprietarul promite că înainte de a-l livra viitorului beneficiar îl va reviza complet, pentru a se găsi exact în starea în care a plecat din mâinile inginerilor şi mecanicilor de la Ferrari. Preţul pentru această afacere este de 399.900 dolari canadieni (adică aproximativ 300.000 dolari americani). Nu e o sumă mică, însă ţinând cont de ineditul situaţiei, se poate dovedi un chilipir pentru un cilecţionar înrăit.

Ferrari_Testarossa_nou_vanzare_AutoExpert (4)

Ferrari Testarossa este animat de un motor boxer cu 12 cilindri, care produce 390 CP, are o transmisie manuală cu cinci trepte de viteză iar cuplul motor este transmis punţii spate. Sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 5,3 secunde, iar viteza maximă este de 290 km/h. Exemplarul despre care v-am povestit se găseşte în Montreal, Canada, unde va rămâne expus la concesionarul Ferrari-Maserati până îşi va găsi un nou stăpân. Pentru orice eventualitate, noi vă sfătuim să vă grăbiţi!

Ferrari_Testarossa_nou_vanzare_AutoExpert (8)

Adaugati comentariu