GENEVA 2016: VW Up facelift și Polo SUV Concept, T-Cross Breeze

polo-(2)

Volkswagen T-Cross Breeze Concept – precursorul lui Polo SUV; şi Up facelift au fost cele două premiere mondiale pregătite de brandul german pentru Salonul Auto de la Geneva.

Volkswagen T-Cross Breeze lasă să se întrevadă liniile unui crossover de clasă mică, derivat din viitoarea generație Polo. Germanii au ales, însă, o caroserie neconvențională pentru campania de teasing, un cabrio cu patru locuri. Partea frontală integrează un set de faruri cu tehnologie full LED şi o bară de protecţie proeminentă.

Lungimea de 4.133 mm indică un avans de 16 cm comparativ cu Polo, un plus de 10 cm fiind vizibil și la capitolele lățime (1.798 mm) și înălțime (1.563 mm). Ampatamentul este atipic de generos pentru clasa mică: 2.565 mm. Interiorul promite, așadar, mult spațiu și o ergonomie revoluţionară, cu o consolă centrală lipsită aproape în întregime de butoane fizice.

Sub capotă, VW a montat un TSI în trei cilindri de 1 litru și 110 CP, cuplat la o cutie DSG cu șapte rapoarte. Modelul de serie va sosi în 2017, cu plafon și diferențe minime de design.

up-(1)

În ceea ce priveşte citadina Up, faceliftul operat de VW aduce noi blocuri optice şi o grilă redesenată, ceva mai mare, cu inserţii cromate. Paraşocul frontal a fost, de asemenea, reconfigurat, iar paleta de nuanţe exterioare, extinsă cu noi culori vii.

La interior, scaunele, volanul şi finisarea planşei de bord sunt complet noi, în timp ce sistemul de infotainment a primit un update menit să ofere funcţia de integrare completă a smartphone-urilor moderne, conform standardelor Apple CarPlay şi Android Auto.VW oferă şi un sistem audio profesional Beats Audio cu şapte difuzoare creditate cu 700W.

up-(2)

Marea noutate vine, însă, la capitolul motorizări, Up fiind disponibil în premieră cu un motor turbo, o unitate TSI de 1 litru şi 90 CP cu trei cilindri şi injecţie directă. Aceasta consumă în medie 4,2 l per 100 km şi emite 102 g de CO2.

Adaugati comentariu