Hyundai anunţă un nou brand de lux: Genesis

 

Hyundai a decis să separe modelele de la vârful gamei de rudele lor convenţionale şi să le reunească sub un nou brand de lux, intitulat Genesis. Strategia nu este nouă, Lexus sau Infiniti luând naştere din aceleaşi considerente.

Noua marcă va avea un statut independent în cadrul grupului coreean, urmând să devină un concurent direct şi credibil pentru triada germană BMW – Audi – Mercedes. Numele Genesis a apărut pentru prima oară în 2008, odată cu lansarea limuzinei de clasă medie omonime.

Sigla Genesis va înnobila şase modele, gama urmând să fie completă abia în 2020. Până atunci vor fi lansate, respectiv rebotezate, un sedan de lux, G90 – urmaş spiritual al lui Equus; şi unul de clasă mare, G80, identic cu actuala generaţie Genesis.

Ulterior vor fi lansate un crossover și un SUV, dar şi un sedan de clasă medie. Numele lor vor fi alfanumerice, designul urmând să fie, de asemenea, diferit de cel al modelelor Hyundai. De stilul mărcii Genesis se va ocupa nou creata divizie Prestige Design, ce va fi condusă începând de anul viitor de Luc Doncerwolke, designer celebru pentru creaţii de succes din panoplia Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT, Skoda şi chiar Bugatti.

Primele pieţe pe care noua marcă de lux Genesis va fi oferită oficial sunt cele unde produsele premium se bucură de o cerere tot mai mare şi anume China, Orientul Mijlociu, SUA şi ţara natală a brandului, Coreea de Sud.

Adaugati comentariu