Imagini spion cu interiorul noului Audi A4

audi-a4 (1)

Interiorul noului Audi A4 a fost deconspirat de colegii olandezi de la www.autoweek.nl, în avanpremiera lansării oficiale programată pentru salonul auto de la Frankfurt, din septembrie.

Germanii sunt faimoşi pentru preferinţele lor orientate către evoluţie, ori de câte ori creează un model nou, regulă ce se aplică și în cazul viitorului A4. Iar interiorul face excepţie, surprizele în ceea ce privește stilul abordat fiind inexistente.

Configurația amintește din nou de Q7 cu prizele sale de aer supradimensionate, care ocupă toată lățimea bordului. Ecranul de infotainment de 8 inci este acum de tip free-standing, imitînd soluţiile existente la Clasa C și BMW Seria 3. Numărul butoanelor de pe consola centrală a fost redus la minimum, funcțiile principale fiind integrate în sistemul MMI, care primește o tehnologie touchpad nou-nouță de la frații săi mai mari, A8 și Q7. Nu este mai mare, dar este inteligent şi poate recunoaşte inclusiv caractere. În plus, oglinda retrovizoare ar putea fi înlocuită cu un ecran ce preia imaginile oferite de o cameră orientată spre spatele maşinii.

La baza noului A4 va sta noua platformă modulară MLB Evo. Concepută să susțină o gamă largă de ampatamente și ecartamente, ea va fi adoptată treptat de toate modelele Audi mari, inclusiv de următoarele generaţii A6 și A7. Oțel extrem de rezistent, aluminiu și materialele composite sunt doar câteva din ingredientele folosite de Audi în strategia de a reduce greutatea mașinii cu până la 100 kg.

Noul model va ajunge pe piață cu dimensiuni aproape neschimbate, comparativ cu actuala generaţie: lungimea sa va măsura 4,701 mm, lățimea, 1,826 mm și înălțimea, 1417 mm. Tracțiunea față va fi standard, în timp ce tracțiunea integrală Quattro va fi opțională.

Viitorul A4 este programat să-și facă apariția cu o gamă largă de motoare cu patru și șase cilindri (TFSI pe benzină de 1.4-, 1.8- și 2.0 litri și dieseluri de 1.6- și 2.0 litri). Ulterior, Audi va oferi și versiuni cu propulsie pe gaz natural și chiar cu propulsie electrică.

Sursă foto: Autoweek.nl

Adaugati comentariu