TEASER: Cum arată noul BMW Seria 5

bmw-seria-5

Noul BMW Seria 5 continuă campania de teasing, dezvăluindu-și treptat designul puternic inspirat de cel al navei-amiral Seria 7. Premiera mondială nu va avea loc la Salonul de la Paris, așa cum se credea inițial, ci la finele lunii octombrie, la Munchen.

Structura noului BMW Seria 5 folosește o combinație de aluminiu, oțel de înaltă rezistență format la cald și piese compozite din fibră de carbon pentru a reduce masa la gol cu aproximativ 100 kg.

Platforma sofisticată a noului Seria 5, cunoscută intern sub denumirea de OKL sau Oberklasse – termenul german pentru ‘clasa de lux’, a fost concepută pentru a sta la baza modelelor de clasă mare și de lux de la BMW, care folosesc un motor amplasat longitudinal, incluzînd aici Seria 7 și viitorul Seria 6.

În plus, suspensia pneumatică, oferită actualmente opțional pentru puntea spate, va fi extinsă și la puntea față, eliminând avansul tehnologic deținut de E Class. Direcția integrală va deveni parte din meniu, alături de binecunoscuta tracțiune integrală și de puntea spate împrumutată de la Seria 7. Mai mult, platforma CLAR pe care o va utiliza Seria 5, promite un centru de greutate coborât și o distribuție perfectă a maselor, foarte apropiată de 50:50.

Noul BMW Seria 5 va fi acompaniat de o familie de motoare modulare, o versiune plug-in hybrid urmând să fie disponibilă chiar de la startul vânzărilor. De fapt, bursa zvonurilor îndrăznește să prezică nu una, ci trei versiuni hibrid pe care BMW le are în plan, acestea beneficiind de o autonomie electrică de până la 50 km. Seria 5 se va baza pe motoarele pe benzină cu 4 şi 6 cilindri în linie şi puteri între 184 CP şi 450 CP, respectiv pe motorină, între 190 și 408 CP.

BMW intenționează să ofere noul model Seria 5 însoțit de transmisia automată cu nouă trepte de la ZF și o serie de sisteme inovatoare, cum ar fi avertizarea în trafic, parcare autonomă și capacitatea de a rula autonom.

Adaugati comentariu