Când se lansează noul sub-brand Volkswagen low-cost

Volkswagen-low-cost

Şeful Grupului VW confirmă naşterea noului sub-brand Volkswagen low-cost. Primul model va fi lansat în 2018, iar preţurile oficiale vor oscila între 8.000 şi 11.000 euro.

Noua gamă dedicată pieţelor emergente va reuni un sedan, un hatchback şi un crossover, detalii dezvăluite de însuşi şeful Volkswagen, Martin Winterkorn, într-un interviu acordat cotidianului german Bild.

Noile modele low-cost vor fi reunite sub un nou sub-brand, cu o filozofie similară duetului de succes Dacia-Renault, majoritatea componentelor urmând să fie preluate, cel mai probabil, din actuala bancă de organe a grupului VAG.

Designul şi partea tehnică vor fi realizate de experţii germani ai companiei, însă finalizarea întregului proces de dezvoltare ar putea fi opera partenerilor chinezi de la SAIC, alături de care VW construieşte în prezent mai multe modele vândute doar în țara Marelui Zid. Pentru a reduce şi mai mult costurile, nu ar fi exclus ca noile maşini low-cost să fie asamblate tot în China, în actualele uzine operate de SAIC. Cadența anuală planificată pentru noul brand este de 500.000 unități.

Primul model produs sub noua siglă va sosi pe piață până la finele lui 2018, însă, deocamdată, nu există niciun fel de informaţii oficiale legate de disponibilitatea noului brand pe piaţa din Europa.

Adaugati comentariu