Cățărător high-tech

Suplierem JEEP

NASCUT DIN ADNUL AUTENTIC JEEP, CHEROKEE OFERĂ CELE MAI BUNE ABILITĂȚI OFFROAD DIN SEGMENTUL COMPACT, TREI SISTEME COMPLEXE DE TRACȚIUNE X ȘI PRIMA TRANSMISIE AUTOMATĂ CU NOUĂ TREPTE DIN CLASĂ.

Exponentul Jeep în segmentul de clasă medie este continuatorul uneia dintre cele mai longevive titulaturi ale brandului, familia Cherokee stând la baza evoluției întregii specii de succes a SUV-urilor: primul Cherokee, lansat în 1974, inventa practic această nișă, iar a doua generație din 1984, se numără printre cele mai emblematice modele Jeep.
Prezentat în 2013, actualul Cherokee respectă crezul brandului, acela de a oferi cele mai bune performanțe 4×4, indiferent de clasă. Nu mai puțin de trei sisteme distincte de tracțiune integrală acompaniază Cherokee, totul pentru o aderență impecabilă, pe orice teren: Active Drive I, Active Drive II cu reductor și Active Drive Lock cu reductor și diferențial spate blocabil (vezi caseta). 􀀹e altfel, Cherokee este și singurul SUV de clasă medie care oferă o paletă atât de largă de opțiuni, primul model din segment la care puntea spate se poate decupla complet (transfer automat între modul 4×2 și cel 4×4 pentru un consum mai mic de combustibil și pierderi minime de energie atunci când tracțiunea 4×4 nu e necesară) și tot primul disponibil cu o cutie automată cu 9 trepte.Suplkllim JEEP
Vedeta gamei de motorizări este noul diesel de 2,2 litri Multijet II cu sistem start-stop standard. Una dintre cele mai puternice unități turbodiesel cu patru cilindri de pe piață, aceasta se laudă cu emisii reduse de CO2 (149 g) km la modelele cu sistem de trac􀂪iune integrală Jeep Active Drive I și 159 g/ km la versiunile cu sistem Jeep Active 􀀹rive II 4WD) și poate fi configurată în două variante de putere:185 și 200 CP, ambele cuplate la o cutie automată cu 9 trepte. Sistemul de injecție common rail operează la presiuni înalte și folosește o cantitate cât mai mică de motorină în ciclul de injecție principal, garantând o dezvoltare liniară a resurselor motorului și un consum redus. Pentru fanii propulsoarelor alimentate cu benzină, Jeep oferă și un V6 Pentastar aspirat de 􀀨,2 litri și 272 CP, cu o putere litrică de 85 CP/litru.
Designul cu o aerodinamică de top, vine în completarea unei arhitecturi interioare la fel de moderne, definită prin centrala multimedia de ultimă generație Uconnect® cu touchscreen de 8,4 inch și instrumentarul de bord parțial digital cu diagonala de 7 inch. Întregul habitaclu este capitonat cu materiale de cea mai bună calitate (ielea ecologică îmbracă încă de la modelul de bază partea superioară a planșei de bord, cotiera centrală și fețele ușilor) cele trei ambianțe interioare elegante ( Moroco, Grand Canyon, Vesuvio)confirmând statutul premium impus de numele Jeep®. Omagiu adus unei legende:forma consolei centrale imită conturul siglei originale a modelului Willys din 1940.

Motor2.2 M-Jet2.2 M-Jet3.2 V6
Cilindree2.1842.1843.239
Putere max./turație (CP/rpm)185/3.500200/3.500272/6.500
Cuplu maxim (Nm/rpm)440/2.500440/2.500315/4.300
Transmisieintegral?integral?integral?
Cutie de vitezeaut. 9 tr.aut. 9 tr.aut. 9 tr.
L/l/h4.624/1.859/1.6704.624/1.859/1.6704.626/1.904/1.733
Ampatament (mm)2.7002.7002.719
Gardă la sol (mm)157157 (183)221
Unghi atac (grade)18,218,2 (20.0)29,9
Unghi ventral (grade)18,418,4 (20,6)22,9
Unghi degajare (grade)24,0 24,0 (25,9)32,1
Volum portbagaj (l)412-1.267
Masă la gol/remorcabilă (kg)1.9531.953 (1.985)2.036/2.200
Accelerație 0-1008,88,5 (8,7)8,4
Viteza maximă202204 (203)180
Consum ECE (l/100 km)7,0/4,9/5,77,0/4,9/5,7(7,5/5,3/6,1)13,9/7,7/10,0
Emisii CO2 (g/Km)149149 (159)232
Preț cu tva39.42043.74044.280

Adaugati comentariu