Curs de maturizare

Concurența într-un segment în care prețurile se situează în jurul valorii de 10.000 E este mare, iar Hyundai aruncă în arenă un reprezentant cu potențial real.

Aspectul noului Hyundai i20 se remarcă încă de la prima vedere; și asta pentru că evoluția este spectaculoasă și foarte potrivită. Modelul se încadrează în noua tendință optică a mărcii coreene, concentrându-se totodată pe funcționalitate, îmbunătățirea aerodinamicii, a vizibilității, stabilității, și, cel mai important, o evoluție consistentă a siguranței pe care o oferă. Reproiectat în cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, modelul a fost redesenat, îmbrățișând linia de design botezată „sculptură fluidă“. Caroseria prezintă linii îndrăznețe, ce denotă senzația de mișcare continuă. La interior ești întâmpinat de un spațiu generos, bine structurat, de noua formă a scaunelor concepută pentru a oferi un spor de confort și de siguranță, și de consola centrală cu aspect modificat. De asemenea, portbagajul este foarte încăpător pentru un autovehicul de clasa B. Cu scaunele nerabatate, capacitatea acestuia ajunge la 295 litri. Noul Hyundai i20 oferă o protecție la un nivel superior. Modelul dispune de dotări avansate de confort și siguranță pentru toate nivelurile de echipare.

Dintre acestea amintim airbag-urile frontale, laterale și cortină, care asigură o protecție deosebită în cazul unui impact. Lor li se adaugă, în echiparea standard, programul electronic de stabilitate (ESP) și sistemul de management al stabilității vehiculului (VSM). Toate aceste dotări au conlucrat pentru ca noul i20 să obțină punctajul maxim de cinci stele la testele organizației EuroNCAP. Caracteristicile excelente de la capitolul securitate a deplasării trebuiau completate cu unele echivalente în ceea ce privește performanțele noului model. Pentru i20 sunt disponibile două versiuni de motorizare: o unitate pe benzină, de 1,2 l și putere maximă de 85 CP obținuți la turația de 6.000 rot/min, și cea diesel, a cărei cilindree însumează 1,1 l, din care sunt obținuți 75 CP la 4.000 rot/min. Pentru unitatea cu aprindere prin scânteie, consumul mediu declarat este de doar 4,9 l/100 km, în timp ce consumul mediu al propulsorului diesel este de 3.8l/100 km. Totodata, combinat cu sistemul integrat Hyundai Stop & Go, acest propulsor beneficiaza de cele mai scazute emisii de CO2 pentru un automobil disponibil in acest moment pe piata – doar 84 g/km. Dacă mai adăugăm la toate astea că noul i20 beneficiază de binecunoscutul program Hyundai 5 Year Triple Care, prin care proprietarul va avea parte de 5 ani garanție integrală fără limită de kilometri, 5 ani asistență rutieră și 5 ani de verificări tehnice periodice gratuite, și că avem de-a face cu exponentul unui brand care a câștigat foarte mult la capitolul imagine în România, nu ne mai rămâne decât să urmărim cu atenție evoluția modelului reîmprospătat pe piața internă, pentru că avem toate premisele să fim plăcut surprinși.

Adaugati comentariu