Motoare moderne

TIPO ESTE DISPONIBIL CU PATRU MOTOARE MODERNE DIN GAMA ACTUALA FIAT: DOUA DIESELURI I DOUA PE BENZINA.

Deși este o mașină care oferă un raport excelent pentru banii investiț€i, Tipo este disponibilă cu cele mai moderne motoare din gama Fiat. Pentru un preț€ începând de la 10.990 euro, modelul de baza este echipat cu motorul pe benzina 1.4 Fire care dezvolta 95 CP la 6.000 rpm și un cuplu maxim de 127 Nm la 4.500 rpm. Cu patru supape pe cilindru antrenate de doua axe cu came, acest motor promite performanț€e bune pe toata gama de turație și costuri reduse de întreț€inere. Fiat Tipo 1.4 Fire accelerează de la 0 la 100 km/h în 11,5 secunde și atinge o viteză maximă de 185 km/h, fiind cuplat cu o transmisie manuală cu 6 trepte. Motorul E.torQ de 1,6 litri (disponibil pe piaț€a din România peste doua luni) dezvoltă 110 CP cuplu maxim de 152 Nm. Cu o construc€ție ușoară, acest motor livrează un cuplu motor sănătos încade la turaț€ii mici și promite să fie foarte eficient.
Combinat exclusiv cu o transmisie automată cu 6 trepte, care asigură un condus liniștit și confortabil în toate situaț€iile, Tipo 1.6 E.torQ accelerează de la 0 la 100 km/h în 11,2 secunde și atinge o viteză maximă de 192 km/h. Motoarele diesel disponibile, de 1,3 i 1,6 litri, utilizează tehnologia Multijet de generaț€ia a doua. O adevărată referin€ță printre motoarele diesel de mica cilindree, 1.3 16V Mulitjet II, este un motor compact care dispune de turbină cu geometrie variabila, ce îi permite să livreze un cuplu mai mare la turaț€ii joase în beneficiul dinamicii și al eficien€ței. Combinat cu transmisie manuală cu 5 trepte, Tipo 1.3 Multijet II livrează 95 CP la 3.750 rpm i un cuplu maxim de 200 Nm la o tura€ție foarte joasa de numai 1.500 rpm. Viteza maxima este de 180 km/h și acceleraț€ia de la 0 la 100 km/h durează 11,7 secunde. Motorul de top este cel de 1,6 litri și 120 CP, disponibil la multe modele Fiat și Jeep. Cu turbina cu geometrie variabilă și sistem Multijet de genera€ția a doua, acest motor oferă o flexibilitate foarte bună graț€ie injecț€iilor multiple pe ciclu motor ce permit dozarea fina a combustibilului, rezultând un nivel de scăzut de zgomot și emisii reduse. Motorul respectă normele Euro 6 datorită recirculării EGR cu dublu circuit (de joasa și înalta presiune) și a catalizatorului pentru oxizii de azot montat înaintea filtrului de particule, amplasate ambele în aceeași carcasă foarte aproape de turbină pentru a obț€ine eficien€ță maximă. Printre alte metode de reducere a consumului enumeram pompa de ulei cu flux variabil și sistemul inteligent de management al alternatorului.

Adaugati comentariu