Quattroporte se reinventează

Nava amiral a prestigiosului producător italian a ajuns la o nouă generație, iar lansarea sa oficială, plănuită a avea loc la Salonul Auto de la Detroit, a fost prefigurată de prezentarea primelor imagini și informații.

Maserati planuieste sa atinga cifra de 50.000 de unitati vandute pe an pana in 2015, iar, pentru a atinge acest deziderat ambitios, are nevoie de modele cat mai convingatoare. Noua generatie a lui Quattroporte joaca un rol esential in planul Maserati de a-si intari pozitia pe pietele din Asia si Rusia, mari consumatoare de limuzine de lux.

Noul Quattroporte se prezinta cu linii actuale, fara insa a incerca sa reinveteze imaginea clasica a limuzinei Maserati. Prin urmare grila fata tipica gamei Quattroporte a fost pastrata, la fel si forma de coupe a caroseriei cu montantul C sub forma de triunghi. Daca in fata se observa cateva asemanari cu vechiul model, din spate putem vorbi despre o imagine cu totul noua.

Interiorul a abordat si el un stil simplu si elegant cu un ecran digital complex si cat mai putine butoane clasice. Proportiile au crescut, prin urmare si spatiu interior, dar cifre exacte inca nu au fost date publicitatii. Oficialii Maserati nu au fost foarte generosi nici cu informatiile legate de platforma sau motorizari, preferand sa mentioneze doar ca motoarele vor fi asamblate in continuare la fabrica Ferrari de la Maranello.

Adaugati comentariu