Re-generat

Peugeot 208 este declarația de răzvrătire a constructorului din Sochaux în lumea auto. Fundamentul acestei acțiuni este reprezentat de inovațiile aduse de noul model și de tehnologiile înglobate. În special cele eco.

Din perspectiva progreselor înregistrate la produsele tehnologice de astăzi, 208 marchează un adevărat salt între generaţii. Compact, agil și eficient, 208 este o noutate pentru epoca sa. Ergonomia și intuitivitatea sa trimit către și mai multă modernitate. Expresie a regenerării mult dorite de Peugeot din toate punctele de vedere, noul 208 va stârni cu siguranţă interesul și va trezi simţurile. Peugeot 208 concretizează și integrează noile coduri stilistice ale mărcii, trezind emoţia instantaneu. Grila fluidă, semnătura luminoasă și stopurile spate tip boomerang, fiecare detaliu este conceput în perfectă armonie cu volumul general.

Sculptat și atletic, pur și sofisticat, stilul său conferă mărcii onotă de modernitate, îmbinând perfect senzualitatea cu vivacitatea. Interiorul noului 208 subliniază promisiunea de inovaţie a aspectului exterior. Design-ul său rafinat și contemporan se regăsește într-un habitaclu original și modern, ce reunește confortul, eleganţa și tehnologia. Și dacă a venit vorba de tehnologie, Peugeot a plusat la capitolul la care a excelat întotdeauna: propulsoare. Motorist de tradiție, constructorul francez a2 dus lucrurile mai departe, adăugând cerințelor de performanță, unele de economicitate și eficiență a consumului de combustibil și a emisiilor poluante. Nu mai puțin de zece motorizări sunt disponibile pentru simpaticul model, încă din primele luni de viață. Noua generaţie de motoare în 3 clindri este completată de o gamă de propulsoare performante și de o ofertă e-HDi extinsă, ce oferă un consum optimizat și o utilizare extrem de plăcută.

Motorist cu pedigree Astfel, gama de propulsoare pe benzină este compusă din cinci unități: 1,0 l VTi 50 kW (68 CP), cutie manuală cu 5 viteze; 1,2 l VTi 60 kW (82 CP), cutie manuală cu 5 viteze; 1,4 l VTi 70 kW (95 CP), cutie manuală cu 5 viteze; 1,6 l VTi 88 kW (120 CP), cutie manuală cu 5 viteze; 1,6 l THP 115 kW (156 CP – folosind funcția overboost), cutie manuală cu 6 viteze.3

Pentru fanii motorizărilor diesel, Peugeot a pus la bătaie toate cunoștințele acumulate în decursul dezvoltării tehnologiilor HDi și propune tot cinci motoare: 1,4 l HDi FAP 50 kW (68 CP), cutie manuală cu 5 viteze; 1,4 l e-HDi FAP 50 kW (68 CP), cutie pilotată cu 5 viteze, Stop & Start; 1,6 l e-HDi FAP 68 kW (92 CP), cutie manuală cu 5 viteze, Stop & Start; 1,6 l e-HDi FAP 68 kW (92 CP), cutie pilotată cu 6 viteze, Stop & Start; 1,6 l e-HDi FAP 82 kW (115 CP), cutie manuală cu 6 viteze, Stop & Start. Greutatea, aerodinamica, anvelopele și knowhow-ul tehnologic, toate au fost dezvoltate pentru a diminua impactul asupra mediului. Reducerea greutății vehiculului a rezultat în beneficiul optimizării consumului, a emisiilor de CO2, a securităţii pasive și a performanţelor autovehiculului. 25% din materialele care alcătuiesc masa vehiculului sunt reciclate sau de origine naturală. Astfel, modelul 208 este echipat cu un spoiler spate reciclabil integral – o pemieră mondială în industrie. Materiale reciclate sau de origine naturală care alcătuiesc masa de polimeri a 208-ului, îi permit acestuia să pășească într-o nouă etapă în materie de dezvoltare eco. Cu toate atuurile pe care le prezintă la startul carierei, 208 promite mult, dar își asumă în același timp responsabilitatea de a deveni încă un hatch legendar pentru Peugeot. Plus că are de luat o revanșă în segmentul său, după reprezentația nu întotdeauna convingătoare a fratelui 207, pe care îl înlocuiește. Nouă nu ne rămâne decât să-l ținem sub observație și să-i urmărim îndeaproape evoluția. 4

Adaugati comentariu