SKY D-G-Drive

Mazda Motor Corporation a prezentat în premieră mondială, la cea de-a 41-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, noile generaţii de motoare şi transmisii automate. Mazda s-a angajat să îmbunătăţească semnificativ elementele de bază ale automobilelor sale care influenţează performanţele pentru a obţine plăcerea condusului alături de caracteristici remarcabile privind protecţia mediului şi siguranţa. Motorul de nouă generaţie pe benzină cu injecţie directă Mazda SKY-G, prezintă un nivel redus al consumului şi performanţe de putere ridicate datorită eficienţei termice. Blocul motor este redesenat pentru a reduce frecarea mecanică şi pentru a obţine un mix optim de aer şi combustibil. Motorul foloseşte de asemenea un sistem de injecţie directă pentru a acoperi varietatea modurilor de funcţionare a propulsorului. Astfel, consumul de combustibil şi cuplul motor sunt îmbunătăţite cu aproximativ 15% comparativ cu actualul motor de 2l.2

Acest lucru a fost realizat prin adoptarea noii generaţii de injectoare şi a unui mecanism foarte eficient de control variabil al valvelor. SKY D-G-Drive Acest motor permite obţinerea unui consum de combustibil pentru Mazda3 echivalent cu cel al actualei Mazda2. Motorul de nouă generaţie diesel Mazda SKY-D Noul motor diesel SKY-D oferă un consum extrem de redus, un randament crescut, dar şi emisii scăzute. Noul bloc motor reduce frecarea mecanică până la nivelul unui motor pe benzină. Prin optimizarea presiunii şi a temperaturii din cilindri, a formei camerelor de ardere şi a ratei de injecţie a combustibilului, arderea este optimizată în ceea ce priveşte eficienţa termică. Prin folosirea piezoinjectoarelor, a unei turbine cu două niveluri şi a altor tehnologii, economia de combustibil este de 20% față de consumul actualului motor diesel de 2.2l. Cu acest motor, Mazda a obţinut pentru autovehicule de mărimea unei Mazda6 un consum de combustibil echivalent cu cel al modelului Mazda2. Transmsia automată de nouă generaţie Mazda SKY-Drive Transmisia automată Mazda SKY-Drive este foarte eficientă, contribuind la îmbunătăţirea semnificativă a economiei de combustibil cu aproximativ 5%, datorită reproiectării. Ambreiajul poate fi acţionat rapid mulţumită identificării cantităţii minime de lichid necesare. Acest lucru a ajutat de asemenea şi la obţinerea senzaţiei că sistemul funcţionează precum o transmisie dublă.

Adaugati comentariu