V12

Aston Martin DBS 770

Aston Martin DBS 770 Ultimate – versiune de adio pentru coupe-ul britanic

Aston Martin a lansat o ediție specială a puternicului coupe DBS: 770 Ultimate. Este versiunea de adio pentru modelul cu motor V12 marcând ți aniversarea de 110 ani a mărcii britanice. Cariera modelului Aston Martin DBS se apropie de final. Numită DBS 770 Ultimate, aceasta este cea mai puternică variantă a modelului coupe britanic. Motorul […]

Aston Martin DBS 770 Ultimate – versiune de adio pentru coupe-ul britanic Read More »

BMW renunță la motorul V12 cu o serie limitată a modelului M760i

BMW va opri producția motorului V12 cu o serie limitată a modelului M760i XDrive de doar 12 exemplare ce vor fi vândute exclusiv pe piața americană. BMW va opri producția motorului V12 la jumătatea acestui an. Pentru a marca finalul unei ere, constructorul german va produce o serie limitată pentru Seria 7. Doar 12 exemplare

BMW renunță la motorul V12 cu o serie limitată a modelului M760i Read More »

BMW ar urma să elimine din gamă modelul M760Li echipat cu motor V12

Conform unor informații neoficiale, BMW urmează să renunțe la propulsorul V12 și la modelul de top din gama Seriei 7: M760Li. Acest model va ieși din producție la finalul anului și nu va avea un succesor. BMW plănuiește să renunțe la cel mai mare motor termic pe care îl are în gamă. Propulsorul V12 are

BMW ar urma să elimine din gamă modelul M760Li echipat cu motor V12 Read More »

Espressoare de cilindree mare pentru pasionatul de automobile

Super Veloce, o companie din Africa de Sud, produce espressoare inspirate din blocuri de motor cu 6 sau 12 cilindri. Pentru un preț pe măsură. Pentru mulți, o ceașcă de cafea este mai mult decât o băutură caldă. Este un ritual respectat cu religiozitate, iar espresso-ul italian este pentru cei mai mulți alegerea perfectă. Există

Espressoare de cilindree mare pentru pasionatul de automobile Read More »

Mercedes-AMG S65 Final Edition (11)

Mercedes-AMG S65 Final Edition. AMG retrage motorul preferat al fanilor

Mercedes-AMG S65 Final Edition anunță ultimul show pentru motorul V12 produs de AMG. Unitatea twin-turbo de 6.0 litri își face apariția pentru ultima oară sub capota limuzinei care va fi prezentată la Geneva. Este un moment istoric pentru Mercedes-AMG. Motorul V12 care propulsează versiunea S65 a limuzinei Clasa S va ieși din producție. Acest lucru

Mercedes-AMG S65 Final Edition. AMG retrage motorul preferat al fanilor Read More »

Ferrari Monza SP 1 si 2 (5)

Noile Ferrari Monza SP1 și SP2 primesc cel mai tare motor V12 din istorie

Noile Ferrari Monza SP1 și SP2 au fost dezvăluite în cadrul unui eveniment care a avut loc acasă la constructorul italian, la Maranello. Cele două supercaruri urmează linii îndrăznețe, dar cu reminescențe retro, inspirate de modelele ultra-populare din anii ’50. SP1 și SP2 sunt puse în mișcare de motorul V12 de 6,5 litri, care dezvoltă

Noile Ferrari Monza SP1 și SP2 primesc cel mai tare motor V12 din istorie Read More »

Motorul Anului 2018

Și premiul pentru “Motorul anului 2018” merge la…

Ferrari! Constructorul Italian câștigă premiul “Motorul Anului 2018”, cu al său V8 biturbo de 3.9 litri. Pe podium urcă unitatea de 999 cmc de la Volkswagen, iar Ford pierde teren cu al său 1.0 Ecoboost la categoria pe care a dominat-o în ultimii șase ani. Este al treilea an consecutiv în care Ferrari își adjudecă

Și premiul pentru “Motorul anului 2018” merge la… Read More »

Aston Martin rămâne în mezozoic, păstrează motoare V12

În timp ce majoritatea producătorilor de supercaruri merg pe tot soiul de soluții menite să reducă dimensiunea motoarelor și să taie la sânge din consumul de carburant fără a afecta performanțele, Aston Martin se încăpățânează să folosească în continuare motoare V12 aspirate. E o discuție întreagă aici. Trebuie luate în calcul o grămadă de aspecte, precum

Aston Martin rămâne în mezozoic, păstrează motoare V12 Read More »

Scroll to Top