BMW introduce un nou serviciu digital care să îmbunătăţească experienţa oferită clientului în service. Devizul de service este prezentat pe un suport digital şi cu explicaţii video.
Soluţia poate fi accesată oricând, printr-un link, într-un format responsive, atât de pe telefonul mobil, cât şi de pe calculator.
La prezentarea clientului în service, asistentul de service explică clientului opţiunea de deviz digital de service Smart Video Communication SVC.
La inspecţia maşinii, tehnicianul de service realizează un video explicativ, prezentând defecţiunile şi problemele identificate.
Clientul primeşte informaţia sub forma unui link care deschide un formular web într-un format responsive, adaptat pentru a putea fi citit atât pe calculator, cât şi pe telefonul mobil.
Fiecare operaţiune de service este explicată în prezentarea video, iar clientul are posibilitatea, printr-un simplu click, să selecteze doar operaţiunile pe care le consideră necesare.
Pe baza selecţiei, clientul primeşte imediat costul total al intervenţiilor, iar atelierul este notificat automat cu privire la operaţiunile aprobate de client.
Devizul digital de service Smart Video Communication este disponibil pentru moment la o serie de dealeri selectaţi şi este de aşteptat să fie extins la nivelul întregii reţele în curând.
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…