Noutati auto

Porsche Cayenne E-Hybrid vine cu 462 CP

Porsche își extinde gama de modele hibride. Noul Porsche Cayenne E-Hybrid este următorul pe listă, reprezentând o combinație între dinamică și eficiență maxime.

Cayenne E-Hybrid este pus în mișcare de un motor V6 de 340 CP care lucrează în tandem cu un motor electric de 136 CP pentru o putere totală de 462 CP și un cuplu de 700 Nm, care fac mașina să alerge de la 0 la 100 km/h în 5.0 secunde și să atingă o viteză maximă de 253 km/h. Acest sistem de propulsie este derivat din cel al supercar-ului 918 Spyder.  Mașina poate rula în modurile puse la dispoziție de pachetul Sport Chrono, ceea ce echivalează cu livrarea cuplului maxim odată cu apăsarea pedalei de accelerație. Modurile Sport și Sport Plus sunt orientate către performanță, în timp ce celelalte oferă eficiență maximă. Mașina primește transmisia automată Tiptronic S cu opt rapoarte.

Noul Cayenne hibrid vine cu o autonomie electrică de 44 de kilometri la viteze de până la 135 km/h. În funcție de tipul anvelopelor, E-Hybrid are un consum în ciclul NEDC între 3,4 și 3,2 l/100 km și între 20,9 și 20,6 kW/100 km.

Odată cu lansarea noii versiunii Cayenne, Porsche oferă în premieră opționale cum ar fi un head-up display color, care proiectează informațiile relevante pe parbriz, scaune cu funcție de masaj și jante de 22 de inci. În gama Porsche Cayenne sunt acum disponibile și sistemul Porsche InnoDrive cu cruise control adaptiv și un parbriz încălzit.

Capacitatea bateriei amplasate sub podeaua portbagajului este semnificativ mai mare la Cayenne E-Hybrid, crescând de la 10,8 la 14,1 kW, ceea ce reprezintă o creștere de aproximativ 30%. Bateria include opt module, fiecare dintre ele conținând câte 13 celule litiu ion prismatice. Aceasta are nevoie de 7,8 ore pentru a se încărca total la o priză de 230 de volți. Dacă mașina este echipată cu sistemul de încărcare opțional de 7,2 kilowatti, bateria va fi plină în 2,3 ore. Procesul de încărcare poate fi gestionat prin intermediul Porsche Communication Management (PCM) sau de la distanță, prin aplicația Porsche Connect.

Controlul independent al climatizării și pornirea aerului condiționat cu motorul oprit sunt dotări standard și pot fi controlate prin intermediul telefonului mobil. Porsche Connect poate fi folosit și pentru a găsi și a filtra stațiile de încărcare de pe traseu.

Elena Luchian

Leave a Comment

*

Colectionarii de machete merg la Timisoara pe 20 decembrie

Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…

7 ore

Comisia Europeană a decis ca mașinile noi cu motoare cu ardere internă să poată fi comercializate și după 2035

Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…

o zi

Genesis anticipează sfârșitul trendului SUV

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…

2 zile

AFM anunță o nouă sesiunea a programului Rabla între 16 și 31 decembrie

Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…

3 zile

Mașinile electrice mici, cu componente europene, ar putea beneficia de avantaje

În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…

3 zile

Lotus Esprit V8 renaște în varianta restomod Encor Series 1

Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…

3 zile