Noua navă amiral din gama Renault, botezată Latitude, va fi disponibilă în showroom-urile mărcii începând cu luna ianuarie a anului 2011.
La Salonul Auto de la Paris 2010, desfășurat în luna octombrie, Renault a prezentat marelui public, noul său vârf de gamă. Este vorba de un sedan de mari dimensiuni, denumit Latitude, care prezintă o serie de noutăți și dotări de primă mână, cu menirea de a le oferi viitorilor utilizatori, un confort sporit și o senzație premium la bord.
Latitude va fi disponibil în două niveluri de echipare – Business și Initiale și va putea fi comandat cu unul dintre cele trei motoar Diesel disponibile. Este vorba de un motor dCi eco2 cu 150 CP disponibil cu o transmisie manuală cu șase trepte, același motor disponibil într-o variantă de putere de 175 CP și de o unitate V6 dCi de 240 CP, cuplată la o transmisie automată cu șase trepte.
Apariția lui Latitude în showroom-urile Renault se va produce la începutul anului viitor, dar unii concesionari din Europa oferă deja posibilitatea de pre-comandare a modelului, la prețuri ce pornesc de la 32.500 Euro și ajung până la 45.000 Euro.
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…