Producătorul sud-coreean de anvelope Hankook își face deja simțită prezența pe piața din România, momentan prin intermediul importatorilor. Producția europeană are loc în Dunaújváros / Ungaria, locație care a fost inaugurată în iunie 2007 și este în continuă extindere.
În prezent, mai mult de 2,700 de angajați produc aproximativ 13 milioane de anvelope anual, pentru autoturisme, SUV-uri și camioane ușoare. La finalizarea ultimei unități de producție în 2014/2015, capacitatea de producție a fabricii va crește până la 19 milioane de anvelope pe an.Cel de-al șaptelea producător de anvelope din lume, distincție pe care Hankook a primit-o în 2007, oferă prin importatorii din România anvelope de vară pentru
autoturisme, auto-utilitare și 4×4/SUV, anvelope de iarnă pentru autoturisme, auto-utilitare și 4×4/SUV, anvelope all season pentru autoturisme, anvelopeOn/Off Road și anvelope Off Road.
Anvelopele sunt la fel de apreciate și pe piețele din vestul Europei, toate acestea culminând cu implicarea în Motor-Sport prin parteneriatele realizate în special cu DTM și Formula 3.„În prezent, la categoria anvelope de iarnă, prin distribuitorii noștri se pot achiziționa patru modele de anvelope pentru autoturisme, SUV-uri, și 4×4, printre care Winter I’cept Evo W310 cu diametrul jantelor de la 15̎ la 20̎, Winter I’cept RS W442 cu diametrul jantelor de la 13̎ la 17̎, Icebear W300A între 20” și 22”. Modelele sunt în mare parte asimetrice, tocmai pentru a răspunde la condițiile meteorologice de iarnă și pentru a furniza un răspuns foarte bun inclusiv pe carosabil umed acoperit cu zăpadă și gheață. De asemenea, pentru sezonul de iarnă posesorii de camionete pot opta pentru
variantele Winter RW06, Winter DW04 și Radial RA10 și pentru autovehicule de teren,4×4, Dynapro I’cept RW08 cu diametrul jantelor cuprins între 15̎ și 17̎”, explică Marius Purice, Sales Manager Hankook Tire pentru România.Mai mult de 30% din vânzările globale ale companiei sunt generate de cadrul european și regiunea CIS. În iulie 2014, compania a anunțat că vânzările globale din trimestrul II au ajuns la 1,612.5 milioane dolari, în
scădere față de aceeași perioadă a anului trecut, când a înregistrat vânzări de 1,667.0 milioane dolari, dar într-o ușoară creștere față de primul trimestru al anului 2014, când s-au obținut 1,566.9 milioane dolari. Cele mai vândute anvelope au fost din categoria de ultra înaltă performanță (UHP – ultra high performance), acestea reprezentând 30% din totalul vânzărilor trimestriale.
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…