Renault Megane RS este unul dintre cele mai apreciate hot-hatch-uri de pe piață. Însă viitoarea generație promite să rupă norii, începând cu 2018.
Actualul vârf de gamă este capabil de performanțe impresionante, de aceea viitoarea generație va apela la punte spate direcțională și propulsor de peste 300 CP, pentru a-i face față.
Varianta actuală nu va mai primi îmbunătățiri care să-i permită să doboare recordul pe tur la Nordschleife. VW Golf Clubsport S – poți respira ușurat până în 2018!
”Megane-ul RS este mai rapid pe viraje, dar are nevoie de putere în liniile drepte… Va trebui să lăsăm doborârea recordului în seama viitoarei generații, cred”, spune Patrice Ratti, șeful Renaultsport.
Rivalitatea dintre hot-hatch-urile RS și Clubsport S, subliniată de boss-ul Renaultsport, naște o concluzie interesantă: viitorul Renault Megane RS va avea tracțiune față, nu integrală!
Mai mult, divizia sport a francezilor ”își va băga mâinile” și în tehnica modelului GT, care va oferi, de asemenea, punte spate direcțională. Acest sistem de direcție integrală unic în segment, numit 4Control, virează roțile din spate în sens opus celor din față la viteze reduse, respectiv în aceeași direcție la peste 100 km/h. Beneficiile sunt un diametru de bracaj mic și o stabilitate remarcabilă în virajele luate la viteze mari.
În viitor, este probabilă implicarea diviziei Renaultsport și în dezvoltarea modelelor electrice dezvoltate de francezi!
”Renault consideră că Renaultsport este o entitate specială, și că ar trebui să colaboreze la mai multe mașini din gamă. Pentru moment, expertiza lor este aplicată pe modelele RS, Alpine și Clio. (…) E doar începutul, dar noi țintim și un proiect hibrid.(…) Implicarea va fi la nivel înalt, inclusiv în ceea ce privește arhitectura și poziția bateriilor”, a spus o sursă din interiorul Renault.
Sursa: AutoExpress
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…
Seful de la Renaultsport sa-si bage bine si cat mai curand mintile in cap cu tractiunea lui fata.
In caz ca refuza cineva sa-i imprumute pentru cateva zile un Ford Focus RS.