Dacia Logan facelift și Sandero facelift. CE NOUTĂȚI ADUC

Dacia Logan facelift și Sandero facelift aduc la Paris câteva premiere importante pentru marca populară din Mioveni: claxon pe volan, lumini de zi LED și un nou motor aspirat în trei cilindri.

Marea noutate este propulsorul SCe de 1 litru și 75 CP. Indicativul SCe în loc TCe arată că este vorba de un motor aspirat în 3 cilindri care înlocuiește actualul motor aspirat cu 4 cilindri de 1,2 litri de pe Logan și Sandero. Dacia spune că noul motor este “mai dinamic și mai eficient”, fără să anunțe consumul sau performanțele exacte. Oficial, noul 1.0 SCe este cu 10% mai economic decât vechiul motor de 1,2 litri.

dacia-logan-facelift (8)

La nivel estetic, cea mai importantă modificare vizează farurile și grila, complet redesenate. Noua grilă de tip fagure este mai masivă și se încadrează în linia de design a brandului, apropierea stilistică de best-seller-ul Duster, extrem de bine primit de publicul internațional, fiind mai evidentă ca niciodată.

Blocurile optice față afișează în premieră pentru marca Dacia lumini de zi cu tehnologie LED. Ele integrează 4 diode dreptunghiulare ce formează noua semnătură luminoasă a mărcii Dacia.

dacia-logan-facelift (7)

Și stopurile beneficiază de o rearanjare a luminilor interioare, primind de asemenea patru LED-uri ce conferă modelelor Dacia un aer mult mai modern.

dacia-logan-facelift (9)

Dincolo de pachetul exterior distinct, cu protecții suplimentare din plastic pentru caroseriei, Sandero Stepway se distinge prin stopuri pe fundal negru, ce pun mai bine în evidență LED-urile posterioare.

dacia-logan-facelift (14)

Pentru interior, Dacia a pregătit o renovare de substanță, Logan facelift și Sandero facelift primind o modificare cerută cu insistență de fanii mărcii: claxonul a fost mutat de pe maneta de semnalizare pe volanul cu design nou, patru spițe și comenzi integrate. Butoanele dedicate geamurilor electrice sunt, de asemenea, montate exclusiv pe portiere, detaliu ce își făcuse deja loc în gama Logan odată cu versiunea Prestige.

dacia-logan-facelift (1)

Un nou plastic lucios îmbracă zona din jurul ecranului tactil de 7 inch de pe consola centrală, display dedicat celei mai versiuni a sistemului opțional MediaNav, adus la zi cu un meniu mai intuitiv și o rezoluție mai bună. Logan și Sandero primesc și opțiuni noi: cameră de marșarier și asistență la pornirea în rampă.

logan

Dacia promite și o finisare mai atentă, cu noi tapițerii și opțiuni cromatice pentru interior. Ambianța este, de asemenea, mai elevată, cu accente cromate discrete la nivelul gurilor de ventilație și consolei centrale.

dacia-logan-facelift (4)

1 thought on “Dacia Logan facelift și Sandero facelift. CE NOUTĂȚI ADUC”

  1. Nu am nimic impotriva unui motor de 1L. Si Skoda Octavia, VW Golf, Ford Focus chiar breack au in configurator motoare de 1L, dar macar sunt turbo, cu putere si cuplu mari. Initial la Dacia a fost motorul de 1,4 de 75 CP, apoi 1,2 si acum 1, care degeaba este de 75 CP cand cuplul s-a micsorat. Parerea mea este ca a fost o idee proasta sa scoata motorul asta fara turbo.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top