Posaidon Mercedes-AMG E63 – 1020 CP legali!

Posaidon Mercedes-AMG E63

Cum ar fi să ai o mașină de 1020 CP, 1600 Nm, cu un portbagaj de 500 litri și, poate cel mai important, omologată pentru stradă? Pare imposibil, dar nu este: specialiștii de la Posaidon au modificat unul dintre cele mai puternice modele din segmentul E și au obținut o bestie: Posaidon Mercedes-AMG E63.

Au pornit de la Mercedes-AMG E63, echipat cu un propulsor V8 biturbo, de 5,5 litri. Dacă în varianta ”de bază”, agregatul dezvolta 577 CP, după rafinarea celor de la Posaidon, aproape că și-a dublat puterea! În noile condiții, accelereația 0-100 km/h durează doar 2,8 secunde, în scădere de la cele 3,5 secunde ale AMG-ului. Adică aproape la fel de rapid precum cele 2,5 secunde ale lui Bugatti Chiron, supercarul de 1500 CP.

Posaidon Mercedes-AMG E63

A modifica o mașină deja modificată, necesită multă muncă. Pentru a rezista presiunii suplimentare produsă de cele două turbine mărite și de modificarea parametrilor de funcționare a motorului, toate elementele mecanismului motor au fost înlocuite și, în plus, întreaga transmisie a fost schimbată cu una care să nu cedeze la cuplul imens generat de propulsor.

Rezultatul modificărilor este o viteză maximă linitată la 368 km/h, și asta nu pentru că s-ar plafona propulsorul, ci pentru că atât ”duc” pneurile! Și da, monstrul se și oprește la fel de repede precum accelerează, pentru că tunerul l-a echipat cu un sistem de frânare producție proprie, cu discuri carbon-ceramic de 420 mm diametru în față (aproape jumătate de metru!), ale căror etriere au câte 6 pistonașe, respectiv 360 mm în spate, cu 4 pistonașe.

Posaidon Mercedes-AMG E63

Pentru a reuși să obțină această dinamică de excepție, specialiștii de la Posaidon au eliminat bancheta spate, înlocuind locurile din față cu unele provenite de pe C63 AMG Black Series. În același scop, capota, barele de protecție și alte elemente au fost fabricate din fibră de carbon.

Totuși, nimic nu-i împedică pe viitorii posesori să-și monteze la loc bancheta și fețele de uși, pentru a împărtăși cu prietenii sau cu soacra performanțele extraterestre ale mașinii.

Sursa: Motor1

 

Adaugati comentariu