8 Sfaturi despre cum să NU fii păcălit de un mecanic auto?

mecanic auto

Predarea cheilor mașinii unui mecanic auto poate fi un joc de noroc. Peste 70 la sută din toți proprietarii de mașini suspectează că au fost păcăliți și mai mult de 40 la sută știu că au fost supraîncărcați la factură, potrivit AUTO VROM, o rețea de profesioniști în domeniul auto. De aceea am discutat cu mecanicii auto profesioniști din cadrul AUTO VROM pentru a te ajuta să eviți schemele comune de înșelăciune și să alegi un service auto bun.

Un mecanic auto cu experiență te poate păcăli? Cu siguranță, dacă vrea acest lucru. În acest articol, Paul Rădulescu, managerul service-ului auto din Brașov, AUTO VROM, îți arată cum să NU fii păcălit de un mecanic auto.

Care sunt câteva dintre secretele unui service auto de succes, pe lângă transparență , onestitate și experiență?

Prima regulă este să alegi un service auto cu o reputație bună. Un service auto care este  în afaceri de câțiva ani și care îți poate oferi transparență în ceea ce privește reparațiile făcute la mașina ta. Poți alege un service auto din proximitatea locului în care trăiești.

Service-uri auto deținute de oameni care trăiesc în comunitate. Ultimul lucru pe care și-l doresc este să te supere sau să te înșele.

Fii suspicios cu privire la cotațiile foarte ieftine! De obicei, ce este foarte ieftin s-ar putea să te coste chiar mai mult pe alte părți.

Asigură-te că atelierul auto este bine echipat și personalul instruit!

Asigură-te că întrebi mecanicul sau managerul dacă service-ul auto este echipat corespunzător și au scule de ultimă generație, iar mecanicii dispun de instruire adecvată pentru a lucra la marca ta de mașină.

Poți, de asemenea, să te uiți prin atelierul auto și să observi dacă mecanicii lucrează curat și cum este dotat. 

mecanic auto

Uită-te dacă angajații sunt îmbrăcați în uniforme cu brandul companiei, dacă vorbesc frumos și îți explică reparațiile pe care le fac la mașina ta. Este important să știi că un service auto nu trebuie doar să dispună de personal calificat, ci și să fie transparenți cu tine și tu să înțelegi ceea ce fac aceștia acolo.

Uite un exemplu de service auto bine echipat!

Cere dovezi ale reparațiilor!

Un service auto bun nu va avea nicio problemă în a face fotografii cu probleme ale mașinii  pentru a-ți arăta evoluția reparației. Un atelier auto bun te va apela întotdeauna înainte de a repara sau comanda piesele pentru a te înștiința cu privire la starea mașinii. 

Un service auto bun îți va oferi opțiuni cu privire la ce piese să cumperi!

Personalul ar trebui să știe ce marci de piese sunt bune și vin cu o garanție și ce piese sunt prea ieftine pentru a fi bune și vor documenta acest lucru pe factură.

Așadar, uită-te în jur și pune întrebări atunci când este nevoie.

De asemenea, un mecanic auto bun va refuza să lucreze la mașina ta dacă mașina nu merită reparația și există prea multe probleme la aceasta.

Creează o relație cu service-ul auto!

De asemenea, ar fi foarte benefic să stabilești o relație pe termen lung cu service-ul auto. Aceștia ajung să te cunoască. Îți cunosc mașina. Păstrează un istoric de reparații.

Verifică recenziile!

Un service auto are grijă de clienții lor. Atât de cei mulțumiți, cât și de cei nemulțumiți. Așadar, verifică recenziile acestora de pe Google My Business și vezi ce spun oamenii despre aceștia!

În plus, te poți uita dacă răspund și recenziilor negative. Dacă o fac, înseamnă că au grijă și de un client care nu a fost mulțumit. Nu există 100% clienți mulțumiți, așa că un service auto cu istoric nu va avea 5 steluțe din 5. Dacă se întâmplă acest lucru, cel mai probabil aceștia roagă prietenii să le dea recenzii.

Verifică, de asemenea, numărul recenziilor obținute. 

mecanic auto

Transparență!

Pentru ca tu să nu îți faci griji, un service auto trebuie să fie dotat cu o sală de așteptare și camere de supraveghere. Deci, poți vedea în timp real ce reparații se fac la mașina ta, fără să îți faci griji că un mecanic auto nu ți-a schimbat uleiul motorului.

mecanic auto

Cere factură detaliată!

Un service auto care își respectă clienții oferă întotdeauna o factură detaliată a reparației, dar și a pieselor auto cumpărate pentru reparație.

Dacă ți se trece pe factură doar serviciul de reparație, fără a fi specificate piesele achiziționate, acesta poate fi un semn că poți fi păcălit.

Cum poți demonstra că ai un pus filtru de motorină MANN sau BOSCH dacă nu se specifică acest lucru? Cum știi că într-adevăr prețutile listate sunt cele reale, dacă nu se trece acest lucru pe factură? 

Cere garanție, acolo unde se poate!

Service-urile auto care se respectă oferă garanție clienților, în special la reparațiile costisitoare cum ar fi – o distrubuție schimbată, o reparație la cutia de viteze. Desigur, nu se poate oferi garanție la un schimb de ulei și filtre, însă aici te poți asigura că mecanicul îți arăta că piesele sunt noi.

Verifică autorizația service-ului auto!

Dacă te-ai gândit să te duci la service-ul dintr-un garaj, în special dacă nu cunoști persoana, mai gândește-te o dată! Acesta nu îți poate oferi garanție pentru calitatea lucrărilor și riști să o dai pe mâna unui escroc.

Un service auto trebuie să fie autorizat. Verifică licența acestuia introducând numele firmei la câmpul ATELIER pe RAROM.RO!Service-ul AUTO VROM se află la adresa: Str. Constantin Gheorghe Nica nr.3 , Brasov.

Adaugati comentariu