Marca Dacia, parte a grupului Renault, a comercializat în Europa în perioada ianuarie – aprilie din acest an puțin peste 200.000 de mașini noi.
Raportul ACEA (Asociația Constructorilor Europeni de Automobile) cu privire la înmatriculările de mașini noi din Europa arată că marca românească Dacia din grupul Renault a fost preferată în primele patru luni din 2025 de 200.231 de clienți, în scădere cu 0,7% față de perioada similară din 2024. Cota de piață a mărcii s-a menținut la 4,5%.
Marca principală a grupului Renault a atras în intervalul menționat 251.705 clienți, în creștere cu 14,7% față de 2024.
Cele mai căutate mărci pe piața din Europa, incluzând aici atât statele din Uniunea Europeană cât și cele din EFTA (European Free Trade Association – Islanda, Lichtenstein, Norvegia și Elveția) și Marea Britanie, au fost în acest debut de an Volkswagen (488.033 unități), Toyota (295.195 unități), BMW (264.009 unități), Skoda (261.452 unități) și Renault (251.705 unități).
La nivelul grupurilor auto, cele mai mari vânzări de autoturisme noi se remarcă la Volkswagen (1.176.088 unități), Stellantis (691.121 unități), Renault (454.895 unități), Hyundai (357.201 unități) și Toyota (322.161 unități).






