A apărut numărul 117 al revistei AutoExpert

Numărul de august al revistei AutoExpert se află sub umbrela celor mai noi și interesante sisteme electronice de asistență, toate prezentate în cadrul suplimentului AutoExpert Safety. Atunci când nu am testat sisteme de siguranță am avut ocazia să realizăm două comparative foarte interesante între Jaguar XJ și Audi A8, respectiv Honda CR-Z și Volvo V30. Mai multe detalii în revistă.

S-au împlinit șapte ani de când Logan a intrat în istoria automobilului ca fiind primul model low cost produs de un constructor generalist de automobile și dedicat pieței globale. Au fost ani de succes neașteptat, care a transformat un proiect destinat inițial țărilor sărace într-un produs vandabil și în țările prospere ale planetei. Nu putem ști cum ar fi evoluat Logan dacă nu ar fi venit criza și, odată cu ea, programele de tip ”rabla” aplicate aproape în toatețările. Poate că Dacia ar fi crescut oricum, dar cu siguranță nu în ritmul anilor 2009-2010. Sigur, la creștere au contribuit și derivatele familiei Logan, în special Sandero.Dacă ne uităm la evoluția modelelor din lumea auto, descoperim puține care depășesc cinci ani de viață pentru o generație, așa că ceișapte ani din spatele lui Logan atârnă din ce în ce mai greu. Și dacă adăugăm faptul că în acest timp Logan a suferit doar o restilare minoră, începem să înțelegem motivele pentru care și-a pierdut suflul în 2011.Sigur, cei de la Renault ne-ar putea da o grămadă de motive pentru care Logan nu se mai vinde, dar trebuie să fie realiști și să-i recunoască limitele.Dacă ne gândim doar la piața românească, putem spune că Logan a reprezentat un moment de cotitură pentru toți cei care au legătură cu automobilul, de la învățământul de specialitate la producătorii de componente sau de la vânzătorii de mașini la clienți. În tot acest timp am asistat la loganizarea României, iar majoritatea utilizatorilor de Logan au fost mai mult decât mulțumiți de alegere.Fragment din Editorial AutoExpert 117 august

Adaugati comentariu