A apărut numărul dublu decembrie-ianuarie al AutoExpert!

Ultimul număr din acest an al revistei AutoExpert vine cu un mega-test de sisteme de tracțiune integrală și un record de modele testate (29 mai exact). În plus, din revista AutoExpert vei afla la ce riscuri te expui atunci când alegi să îți înmatriculezi mașina personală în altă țară și multe alte subiecte interesante. Nu uita nici de concursul online la care poți participa dacă răspunzi corect la întrebările de pe site!

Anul 2011 va aduce o modificare radicală a pieței auto românești. Nemaiavând pe cap derogarea aplicată industriei locale (care din 2011 va trebui să producă doar mașini Euro 5), guvernul a modificat modul de taxare a vehiculelor înmatriculate prima dată în România.

Vestea rea este că vor plăti taxa de înmatriculare și cumpărătorii de vehicule noi cu motoare mici, acestea fiind,  în general, pe mașini ieftine. Totuși, în ciuda crizei, îndrăznesc să spun că o taxă mai mică de 150 de euro nu este de nesuportat.

În schimb, veștile bune sunt mai multe și cu influență decisivă asupra pieței auto, asupra mentalităților noastre și chiar asupra bugetului de stat.

În primul rând, vor plăti taxa și vehiculele Euro5, care aproape că sunt astăzi dominante pe piață. Ca urmare, de la doar câteva modele Euro4 care mai sunt acum în vânzare, din 2011 taxa va fi plătită pentru toate modelele.  Astfel este eliminată și o mare nedreptate prezentă acum, despre care am mai scris – este împotriva firii ca un client de Logan, cu motor Euro 4, să plătească taxă, iar un client de SUV de trei litri, dar Euro 5, să fie scutit.

– Fragment din Editorial AutoExpert 110 decembrie-ianuarie  –

Adaugati comentariu