Abarth 500 cu 331 CP – unde naiba au loc?

Te uiți la Abarth 500 și-ți spui că cei 160 de cai putere ai modelului de serie sunt absolut suficienți. E limpede în cazul ăsta, nu lucrezi la Pogea Racing, tunerii care au modificat un Abarth 500 și nu s-au oprit până nu i-au dublat puterea totală. Și încă un pic.

În mod normal, Abarth 500 are un motor turbo de 1,4 litri care dezvoltă 160 CP și 230 Nm, accelerează de la zero la 100 km/h în 7,4 secunde și merge până la 210 km/h. Mașina modificată de Pogea Racing folosește același motor doar că, ajutați de puțină magine neagră, inginerii de acolo au reușit să-i împingă puterea maximă până la 331 CP (disponibili la 5.750 rpm) și cuplul maxim la 411 Nm (disponibili la 3.450).

În plus față de putere, Pogea Racing a scăzut și masa lui Abarth 500 prin utilizarea fără zgârcenia a fibrei de carbon și prin îndepărtarea banchetei din spate. S-au economisit în felul ăsta 71 de kilograme, ceea ce înseamnă o listă de performanțe dinamice absolut impresionante: 0-100 km/h durează 5,1 secunde, iar viteza maximă este de 262 km/h.

Puterea a fost obținută grație unui intercooler mai mare, o pompă de carburant suplimentară, injectoare speciale și pistoane turnate precum și o turbosuflantă nouă și galerii mai mari pentru admisie și evacuare.

500 abarth - autoexpert.ro (3)

Toate performanțele trebuie ținute sub control, așa că Pogea Racing a montat amortizoare sport KW și etriere din aluminiu cu discuri perforate de 313 mm în față așezate în spatele unor jante OZ Racing SUPERTURISMO GT de 17 inci.

Toate modificările astea trebuiau anunțate cumva și de afară, iar Pogea Racing a făcut asta cu ajutorul unui spoiler față nou cu un șorț coborât și agresiv și un difuzor de aer integrat în noul spoiler spate.

Prețul pentru toate astea este de 12.500 euro, iar o mașină cu totul vei scoate din buzunar 43.500 euro. O nimica toată pentru performanțe de supercar.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top