Acoperirea prin cataforeză a braţelor de suspensie şi direcţie MOOG

Federal-Mogul a introdus o nouă tehnologie de acoperire anticorozivă – preferată de producătorii de echipamente originale (OE) – la toate braţele de suspensie şi direcţie MOOG, din tablă.

Noua acoperire prin cataforeză are performanţe net superioare tehnologiei de vopsire prin pulverizare în câmp electrostatic – utilizată de mulţi furnizori de piese de schimb. Noua tehnologie asigură o rezistenţă superioară la coroziune după montarea produsului.

Gültekin Hazer, manager tehnic al Federal-Mogul MOOG, EMEA a declarat: “Acoperirea prin cataforeză este considerată un avantaj major de către mecanici şi clienţii acestora Rugina excesivă poate compromite rezistenţa componentei şi, în cele din urmă, siguranţa şoferului. Astfel, utilizarea pieselor MOOG acoperite prin cataforeză este un mod excelent de a rezista la deteriorările pe care le poate cauza rugina.”

Ce presupune noua tehnologie?
Tehnologia cataforezei include o pre-tratare foarte eficientă a componentei, înainte de procesul special de acoperire. Piesa este introdusă într-o baie de vopsea cu sarcină electrică, care acoperă toate suprafeţele – interioară şi exterioară – cu un strat consistent. Apoi, piesa este uscată la temperatură înaltă, pentru a se asigura aderenţa superioară şi rezistenţa acoperirii. Rezultatul este o aderenţă ideală a vopselei, care protejează piesa într-un mod optim.

Metoda utilizată de obicei de alţi furnizori de piese de schimb pentru suspensie nu mai este, de multe ori, acceptată de producătorii de echipamente originale pentru componentele exterioare deoarece nu poate proteja componentele la nivelul standardelor acestora. 

Hazer a declarat: “Foarte puţini producători de piese de schimb pentru suspensie din întreaga lume au făcut pasul înainte la tehnologia prin cataforeză, deoarece doresc să evite costurile suplimentare pe care le implică rezistenţa îmbunătăţită la coroziune”.  “Marca MOOG este diferită. Piesele noastre sunt proiectate şi fabricate pentru a câştiga încrederea clientului prin asigurarea unei reparaţii uşoare şi a celor mai bune performanţe şi durabilitate posibile”.

Rezultatele testelor de durabilitate
Testarea recentă a durabilităţii a demonstrat că piesele de suspensie vopsite prin pulverizare în câmp electrostatic au prezentat coroziune avansată pe suprafeţele exterioare la mai puţin de 300 de ore de expunere la ceaţă salină, iar suprafeţele interioare erau acoperite de rugină în mai puţin de 100 de ore. 

Braţele de suspensie din strat dublu de tablă MOOG acoperite prin noua tehnologie de cataforeză nu au prezentat nicio urmă de coroziune după 750 de ore de testare la ceaţă salină, iar braţele din strat simplu de tablă nu au prezentat urme de coroziune, nici măcar după 850 de ore.

Pentru informaţii suplimentare despre piesele de suspensie şi direcţie MOOG şi noua tehnologie de acoperire anti-coroziune prin cataforeză, contactaţi distribuitorul MOOG sau reprezentantul Federal-Mogul. Cele mai noi informaţii privind aplicaţiile produselor MOOG sunt disponibile permanent şi uşor accesibil în catalogul electronic www.fmecat.eu. 

Adaugati comentariu