Alianta Renault-Nissan, lider pe piata de masini electrice

Alianța Renault-Nissan, alături de Mitsubishi, este lider la nivel mondial în topul vânzărilor de masini electrice. În ultimii șase ani, cele trei branduri au comercializat 424.797 de vehicule cu emisii zero.

Cel mai vândut automobil cu propulsie electrică al Alianței a fost Nissan Leaf, produs și livrat în peste 250.000 de exemplare, între 2010 și 2016. Celelalte modele EV ale grupului, promovate sub sigla Renault, Zoe, Kangoo Z.E., Fluence Z.E. și Twizy și-au găsit peste 112.000 de clienți în aceeași perioadă.

Doar în 2016, Renault, Nissan și Mitsubishi au vândut 94.265 de mașini electrice. Vânzările de vehicule nepoluante au crescut, astfel, cu 8% față de anul anterior. Ponderea automobilelor EV din totalul de mașini livrate de cele trei branduri la nivel global a fost de 0,9%, între ianuarie și decembrie 2016

Odată cu publicarea acestor cifre, Alianța Renault-Nissan, alături de Mitsubishi, își reconfirmă poziția de lider comercial absolut în domeniul mobilității electrice.

Nissan este acționar majoritar Mitsubishi, după ce compania niponă a preluat 34% din acțiunile noului partener, la scurt timp după scandalul cifrelor de consum trucate de Mitsubishi.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Rimac Technology - BMW

Parteneriat BMW Group – Rimac Technology

Grupul BMW a încheiat un parteneriat „pe termen lung” cu Rimac Technology, divizie independentă a companiei croate care, alături de Porsche, este

Scroll to Top