Așa ceva mai rar: tuning DISCRET pentru BMW M4 (Alpha-N Performance)

Alpha-N Performance | AutoExpert.ro

Cei responsabili pentru această raritate sunt nemții de la Alpha-N Performance care au luat un BMW M4 stoc și nu au văzut în el un suport pentru cât mai multe elemente aerodinamice suplimentare, ci o mașină foarte reușită pe care ar putea s-o îmbunătățească doar un pic.

Hai să nu ocolim elefantul din cameră și să vorbim încă de la început despre eleronul uriaș din spate. Este uriaș. Dar mai este ceva, și anume opțional, cei de la Alpha-N Performance oferind și posibilitatea unuia mult mai discret, integrat în muchia portbagajului.

Dar chiar și așa uriaș cum este, parcă nu reușește să rupă echilibrul mașinii, singura situație în care ar părea exagerat fiind aceea în care rolul său ar fi unul pur estetic. Acestea fiind spuse, dacă nu ai de gând să mergi cu acest BMW M4 modificat de Alpha-N Performance pe circuit în mod constant, probabil că ar fi mai bine să mergi pe soluția eleronului mai mic.

Chiar dacă mult mai discrete, modificările aduse de nemți se regăsesc și la nivelul spoilerului frontal care este nou și e făcut din fibră de carbon, al pragurilor și al difuzorului de aer din spate care poate fi comandat cu lamele scurte sau lungi (diferența e de doar 500 de euro).

Alpha-N Performance | AutoExpert.ro

Cu așa aspect exterior (să fim serioși, abia dacă poți să vâri o coală de hârtie între anvelopă și aripă), Alpha-N Performance nu avea cum să lase neatinse aspectele tehnice, astfel că motorul cu șase cilindri în linie a sărit de la 431 CP și 550 Nm la 530 CP și 685 Nm grație unei resoftări și unui sistem de evacuare din inox.

Clienții Alpha-N Performance pot opta pentru două tipuri diferite de jante, unele de la OZ Racing și altele de la mbDESIGN, însă nu ni se spune nimic despre diametrul lor – judecând după ce se vede în poze, n-ar trebui să fie mai mici de 20 de inci. Începând cu luna iunie se va putea opta și pentru un sistem de amortizoare Öhlins.

 

 

Adaugati comentariu