Autovit implică peste 100 de dealeri într-o campanie dedicată mașinilor noi

Masini Autovit

Autovit.ro, platformă online din România dedicată vânzării și cumpărării de mașini, demarează o campanie prin care pune la dispoziția potențialilor clienți „peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc”.

Autovit a anunțat debutul unei campanii online care implică dealeri-parteneri de mașini noi. Conform oficialilor platformei web de tranzacții, dealerii pun la dispoziția potențialilor clienți peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc.

Prin această campanie, Autovit oferă cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. „Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, care poate fi accesată direct pe site”, notează oficialii portalului online.

Peste 100 de dealeri auto din toate regiunile țării s-au alăturat campaniei. Mașinile noi listate pe site sunt deja disponibile, iar clienții pot contacta dealerii pentru a se programa la un test-drive. Toate autoturismele beneficiază de garanție de la producători, care ajunge, în cazul anumitor mărci, până la șapte ani.

Livrarea este posibilă imediat pentru cele mai multe modele, iar pentru unele termenul poate varia în funcție de configurație și preferințele cumpărătorului. Este important de menționat că Autovit și dealerii parteneri se angajează să livreze autoturismele în termen de 90 de zile, însă acest termen poate varia în cazul configurațiilor atipice.

Conform Autovit, pentru zona București – Ilfov sunt disponibile circa 200 de oferte, iar prețurile pornesc, aici, de la aproximativ 14.000 euro (cu TVA inclus) pentru Suzuki Ignis Hibrid și pot ajunge până la peste 300.000 euro (TVA inclus) pentru un Mercedes-Benz S Maybach 580 4MATIC MHEV Long. În clasamentul ofertelor pe regiuni, Maramureșul se situează pe locul secund, cu 110 mașini noi listate, urmat de Bihor cu 101, Arad cu 95, Mureș cu 88 și Argeș cu 74 de mașini noi listate.

Mai mult decât atât, 60% din anunțurile din campanie au finanțare direct la dealerii parteneri Autovit.ro. Raportat la întreaga ofertă a campaniei, prețurile încep de la 12.483 euro (TVA inclus) pentru un Mitsubishi Space Star 1.2, benzină, 12.959 euro (TVA inclus) pentru un Fiat 500 Mild Hybrid 1.0 sau de la 13.608 euro (TVA inclus) pentru un Opel Corsa 1.2 benzină. În total, campania include peste 30 de mărci.

Mai bine de o treime (34%) din ofertă este reprezentată de mașini cu motorizări electrice (12%), hibrid (15%) sau hybrid plug-in (6%) și sunt eligibile pentru subvenționarea prin programul Rabla și Rabla Plus. În această categorie, prețurile pornesc de la puțin sub 14.000 de euro pentru Microlino electric sau Suzuki Ignis hibrid, aproximativ 16.000 de euro pentru Dacia Spring, 20.000 de euro pentru Ford Puma, Mazda 2 sau Renault Clio hibrid.

Conform datelor Autovit.ro privind tranzacțiile raportate, în primele trei luni ale acestui an s-au cumpărat peste o treime dintre mașinile listate pe platformă (noi și second-hand). 40% dintre aceste achiziții au fost autoturisme din categoria de preț cuprinsă între 10.000 de euro și 25.000 de euro.

Campania dedicată mașinilor noi se desfășoară în perioada 15 aprilie – 15 iunie 2024.

Autovit.ro, portal web aparținând OLX Group, este cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, cu peste trei milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care îi folosesc serviciile.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top