Aventura americană continuă pentru Toyota Gazoo Racing

Echipa Toyota Gazoo Racing se află în plină pregătire pentru cursa de 1000 de mile de la Sebring,
cea de a şasea rundă a Campionatului Mondial de Anduranţă FIA

Circuitul Sebring International Raceway a devenit foarte familiar celor de la Toyota, ei efectuând teste în februarie, timp de trei zile plus unele colective în week-end-ul trecut. Astăzi, a avut loc debutul oficial al cursei cu două sesiuni de antrenamente libere de 90 minute fiecare.

In mijlocul spectatorilor sosiţi în număr mare, hibridul Toyota TS050 cu nr 7 pilotat de Mike Conway, Kamui Kobayashi şi José María López a stabilit cel mai rapid tur de antrenament, cu timpul de 1 min 41.730sec, în timp ce maşina cu nr. 8 a lui Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima şi Fernando Alonso s-a clasat a doua, mai lentă cu 0.532sec.

Cu toate că pe întreaga durată a week-end-ului trecut vremea a fost însorită, pista a avut de suferit ca urmare a desfaşurării unor curse monomarcă, asfaltul fiind acoperit cu bucăţi de cauciuc. De asemenea, vântul lateral foarte puternic a forţat piloţii Toyota să schimbe setup-ul bolizilor iar timpii au fost uşor mai slabi decât cei obţinuţi sâmbăta trecută.

A doua sesiune de antrenamente libere a început la apusul soarelui, bolizii fiind nevoiţi să circule la lumina farurilor, simulând, astfel, condiţiile pe care le vor întâlni în calificări şi în cursa propriu-zisă.  In total, au fost parcurse 181 de tururi, însumând 1089 km.

 Timpul pe tur obţinut de Jose a fost mai rapid decât cel realizat în calificările anului trecut şi, dacă joi seara, acesta reuşeşte aceeaşi performanţă, timpul său va fi trecut în cartea oficială de recorduri a circuitului.

„Totul a decurs fantastic astăzi. Cu fiecare tur, mă împac şi mai bine cu circuitul. Totuşi, faţă de zilele trecute, circuitul a fost foarte murdar, fiindu-mi imposibil să fac un tur curat de circuit”, mărturisea Lopez.

Fernando Alonso, pilotul bolidului cu nr. 8, s-a declarat mulţumit de parcurs: „Au fost mai multe maşini pe circuit şi pe deasupra condiţiile meteo au fost diferite. Insă, am profitat de acest lucru pentru a lucra la setup-ul maşinii. Mâine este ziua cea mare, când vom vedea cu adevărat acţiune”.

Rezultatele primei sesiuni de antrenamente libere:
1st #8 TOYOTA GAZOO Racing 1min 41.957sec 41 tururi
2nd #7 TOYOTA GAZOO Racing +0.549secs 47 tururi
3rd #1 Rebellion (Jani/Beche/Senna) +1.595sec 21 tururi
4th #3 Rebellion (Berthon/Laurent/Menezes) +1.707sec 34 tururi
5th #11 SMP (Aleshin/Petrov/Hartley) +1.886sec 33 tururi
6th #17 SMP (Sarrazin/Orudhzev/Isaakyan) +2.343sec 33 tururi
Rezultatele sesiunii secunde de antrenamente libere:
1st #7 TOYOTA GAZOO Racing 1min 41.730sec 45 tururi
2nd #8 TOYOTA GAZOO Racing +0.532sec 48 tururi
3rd #17 SMP (Sarrazin/Orudhzev/Isaakyan) +1.279sec 34 tururi
4th #11 SMP (Aleshin/Petrov/Hartley) +1.289sec 31 tururi
5th #3 Rebellion (Berthon/Laurent/Menezes) +1.632sec 36 tururi
6th #1 Rebellion (Jani/Beche/Senna) +2.334sec 40 tururi

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 AutoExpert

Primul test cu Alfa Romeo Ibrida Q4

Săptămâna trecută îți scriam aici detaliile legate de Alfa Romeo Ibrida Q4. Între timp, am fost prezent la testele internaționale și am

Miorița

Mioriţa – o gură de Rai

Inspirate de balada Miorița, vinarsurile de la Beciul Domnesc, ce poartă același nume venerabil, s-au născut “pe-un picior de plai” în pitoreștii

Scroll to Top