Profitul BMW a crescut cu 14%, graţie lui Seria 2 Active Tourer

Într-o piață ca cea din România, explicația BMW pentru vânzările extrem de bune din 2014 poate părea ușor neverosimilă: totul se datorează primirii foarte bune a noului X5 (nimic anormal până aici), dar și a monovolumului Seria 2 Active Tourer (dacă îți vine să crezi).

În cifre, BMW a înregistrat un venit pe anul 2014 de 9,12 miliarde de euro, în creștere față de cel din 2013 – 7,98 miliarde de euro – și cu mult peste cel prevăzut de 25 de specialiști în analiza pieței germane (media este de 8,89 miliarde de euro).

Profitul anual net a crescut și el cu 9,2% până la 5,82 miliarde de euro.

Anul 2015 se anunță a fi unul cel puțin la fel de bun, întrucât BMW plănuiește lansarea a 15 modele noi pentru toate mărcile grupului – MINI, Rolls-Royce și BMW (inclusiv facelifturi). De fapt, germanii își propun ca la sfârșitul lui 2015 să înregistreze un al cincilea an consecutiv cu creștere în vânzări, aflându-se într-o dispută febrilă cu ceilalți doi mari producători din segment, Audi și Mercedes-Benz.

În prezent, BMW conduce lupta segmentului premium la nivel global, însă atât Audi cât și Mercedes-Benz au declarat că până la finalul deceniului, intenționează să detroneze compania Bavareză, iar primele indicii le dau succes: Audi a depășit vânzările BMW în primele două luni ale lui 2015.

Cifrele complete ale anului financiar 2014 BMW vor fi făcute publice peste cinci zile, în data de 18 martie 2015.

Adaugati comentariu