BMW lansează primul 3D multiplayer social game pentru fanii Facebook din România

BMW xDrive Challenge este o aplicaţie care utilizează puterea 3D a aplicaţiilor software moderne şi forţa de răspândire virală şi implicare a reţelelor sociale (Facebook). Aduce alături, în premieră, experienţa de condus virtuală cu posibilitatea de a putea participa la un eveniment real unde se vor putea testa modele BMW.

BMW xDrive Challenge va fi lansat la începutul lunii octombrie 2011 pe pagina oficială de Facebook BMW a tuturor ţărilor din Europa Centrală şi de Est (pentru România: www.facebook.com/bmw.romania) şi va fi disponibil on-line până la sfârşitul lunii martie 2012. În prima etapă, până la sfârşitul anului, utilizatorii vor putea testa patru automobile BMW şi se vor putea întrece în diverse competiţii pentru premii reale. În a doua etapă, din ianuarie până în martie 2012, participanţii la BMW xDrive Challenge pot câştiga o invitaţie pentru a participa la un eveniment real BMW de drive test. Astfel, participanţii, pot face trecerea de la experienţa virtuală de condus către lumea reală şi se pot întâlni cu cele mai noi modele BMW xDrive.

“Social media devine un canal de comunicare tot mai important pentru marcă şi acest lucru este arătat de creşterea constantă a numărului de fani pe pagina noastră de Facebook, de comunităţile active de pasionaţi, organizate în forum-uri precum www.bmwclub.ro, sau de bloguri precum www.bmwblog.ro. Am vrut să oferim fanilor noştri din on-line o legătură cu cea mai valoroasă caracteristică a mărcii – experienţa de condus. Aşa s-a născut BMW xDrive Challenge”, a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

Alături de experienţa unui joc multiplayer on-line 3D, aplicaţia are o componentă socială puternică. Utilizatorii pot câştiga “BMW Credits” pentru diverse acţiuni precum trimiterea de invitaţii către prieteni, curse cu prietenii sau post-uri pe Twitter sau Facebook. Cu “BMW Credits” utilizatorul poate debloca modele noi sau curse noi. Performanţele în diverse întreceri sunt reflectate într-o serie de clasamente care, la final, pot aduce participanţilor premii reale. “BMW Credits” pot fi folosite ulterior pentru a alimenta sau repara maşina sau a „plăti” taxa de participare la diferite competiţii.

Despre joc

Aplicaţia, dezvoltată special pentru Facebook, oferă grafică 3D de rezoluţie superioară şi înaltă calitate folosind 3D Unity Plug-in. Jocul vine cu un nivel ridicat de realism, spaţiul virtual este o copie 1:1 a reţelei de drumuri din zona Eiger, din Alpii Elveţieni, construită folosind informaţii topografice şi imagini din satelit. Simularea include şi elemente de vreme dinamice (ploaie, ninsoare, nori), care au impact asupra comportamentului dinamic al automobilului. De asemenea, pentru mai mult realism, mediul influenţează şi aspectul exterior al automobilului care, în testele of-road pe noroi, se murdăreşte. Utilizatorul poate apoi vizita o spălătorie virtuală pentru curăţarea automobilului.

Se pot testa patru modele, dintre care trei se câştigă ulterior. Fiecare model se distinge printr-o viteză maximă şi comportament dinamic specific. Sunt disponibile patru tipuri de trasee: Macadam, Noroi, Zăpadă şi Extrem.

Vor fi oferite trei moduri de joc: Test Drive (permite explorarea Alpilor Elveţieni), Friend Challenge (până la 4 prieteni se pot întrece on-line pentru a câştiga BMW Credits), Championship. În modul Championship, utilizatorul poate câştiga BMW Credits şi puncte de experienţă pentru deblocarea unor modele noi de test sau circuite noi. Rezultatele în cursele din modul Championship sunt baza clasamentelor care pot aduce participanţilor premii reale. De asemenea, prin participarea în modul „Championship”, utilizatorul primeşte puncte de experienţă care fac disponibile automobile şi curse noi.

Despre BMW xDrive

BMW xDrive este sistemul de tracţiune integrală al mărcii. Acesta permite o distribuţie variabilă, dinamică a cuplului de până la 100% între cele două punţi. O caracteristică specială a sistemului este că acesta este gestionat inteligent atât pentru o aderenţă optimă, dar şi pentru un comportament dinamic superior în viraje. De exemplu distribuţia dinamică a cuplului către puntea spate corectează tendinţele de subvirare care caracterizează, de obicei, modelele cu tracţiune integrală şi conferă modelelor BMW xDrive un caracter deosebit de sportiv.

Aproximativ 70% dintre modelele comercializate în România sunt echipate cu BMW xDrive.

Despre BMW România pe Facebook www.facebook.com/bmw.romania 

Pagina oficială BMW România a debutat în 2010. Cu peste 12.000 de fani, BMW este cea mai de succes marcă premium de automobile din România. BMW are în total peste 100.000 de fani pe paginile de Facebook dedicate din Europa Centrală şi de Est. În acest moment, dintre cele şapte ţări din regiune, România ocupă poziţia a patra, cu Slovacia înregistrând cel mai mare număr de fani – peste 40.000.

Specificaţii tehnice

Pentru a putea juca BMW xDrive Challenge, utilizatorul trebuie să aibă un cont valid de Facebook, să fie fan al paginii oficiale BMW din România şi să descarce plug-in-ul Unity.

Specificaţii tehnice minime:OS: MS Windows XP, OSX 10.5
CPU: Inter Core 2
Browser: Chrome, Firefox 3,5, Safari, IE7
Memorie RAM: 1 GB RAM
Grafică: DirectX 9 SM2.x

Specificaţii tehnice recomandate:
OS: Windows 7 or OSX 10.6
CPU: Dual Intel Core 2 cu 2 Ghz
Memorie RAM: 1 GB RAM
Grafică: DirectX 10 SM4.0 Discrete.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Fiat 500 sh AutoExpert

Fiat 500 Second Hand

Istoria se dovedește tot mai des cheia spre renașterea mărcilor. Iar cel mai celebru model, Fiat 500, este dovada cea mai clară.

Scroll to Top