BMW Seria 5 sedan în România

65_Deschidere

Automobile Bavaria a lansat la doar câteva zile de la debutul mondial care a avut loc la Salonul Auto de la Geneva, noul model Seria 5 sedan. Acesta este disponibil și la dealerii BMW din țară, împreună cu noile BMW Seria 3 Coupe și BMW Seria 3 Cabriolet.

Pe data de 18 martie, la doar câteva zile de la debutul mondial de la Salonul Auto de la Geneva  s-a lansat concomitent la dealerii BMW din țară a șasea generație BMW Seria 5 sedan, dar și noile BMW Seria 3 Coupe și BMW Seria 3 Cabriolet.  

În showroom-ul Automobile Bavaria Baneasa, noul model BMW Seria 5 a fost prezentat în cadrul expozitiei intitulate AN EXHIBITION OF BEAUTY, o autentica galerie de arta BMW, unde noile creatii BMW au fost expuse publicului român într-un mix neconventional, alaturi de lucrarile renumitului artist digital român, Matei Apostolescu.

„BMW înseamna dinamica în forma cea mai frumoasa, tehnologie ridicata la rang de arta, o asociere binevenita de valori si beneficii: putere si eleganta, dinamica si stil, lux si fiabilitate. Ne-am propus sa oferim o interactiune senzoriala cu marca BMW, o experienta autentica prin care nu doar vorbim despre arta, ci oferim arta, nu doar promovam luxul, ci îl oferim spre experimentare”, a declarat Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group.

Gazdele serii, Michael Schmidt si Dan Bittman au primit invitatii si le-au prezentat fiecare exponat alaturi de vedeta serii, noul BMW Seria 5 Sedan. Printre invitati s-au numarat si Gheorghe Hagi, Dana si Stephan Maitec, Liviu Mihaiu, Rucsandra si Emil Hurezeanu, Andreea Raicu, Doru Buscu, Elan Schwartzenberg, Irinel Columbeanu.

La Motor AG Pitești a fost organizat un eveniment exclusivist în care prietenii și admiratorii mărcii bavareze au asistat la dezvelirea noilor BMW Seria 5 Sedan alături de BMW Seria 3 Coupe. Adrian Prodănel, Director General al Motor AG Pitești este optimist atunci când vorbește despre perspectivele Motor AG:

“Avem încredere că noile modele prezentate vor sustine trend-ul puternic ascendent pe care Motor AG Pitesti s-a înscris începând cu jumatatea anului trecut în ceea ce priveşte activitatea de vânzare. Vizăm pentru acest an o cotă de piaţă de 20 – 22% din vânzările BMW la nivel naţional. Avem una din cele mai bune echipe din ţară, iar aceasta, împreună cu noile modele BMW lansate, conferă Motor AG un atu deosebit de important pentru a-şi consolida poziţia în segmentul premium.” 

Adaugati comentariu