BMW X6, bavarezul răsfăţat, ajunge în momentul schimbului de generaţie

Înarmat cu un design şi mai impresionant şi cu performanţe remarcabile, noul BMW X6 îşi consolidează poziţia de exponent principal al plăcerii exclusiviste a condusului. Ajuns la cea de-a doua generaţie, modelul Sports Activity Coupé – care a înregistrat deja vânzări globale de aproape 250.000 de unităţi – se bucură de un statut special în rândul rivalilor gamei BMW X datorită alurii irezistibile, performanţelor remarcabile şi luxului inovator.

Designul extrovertit al noului BMW X6
combină robusteţea şi versatilitatea unui model BMW X cu eleganţa sportivă
specifică coupéurilor mărcii. Interiorul îmbină spaţiul generos cu dotările
sport specifice modelului şi ambianţa luxoasă, în timp ce designul şi pachetele
de dotări evidenţiază stilul exclusivist al noului BMW X6. Pachetul Design Pure
Extravagance adaugă accente de înaltă calitate atât la interior, cât şi la
exterior. În acelaşi timp, pachetul M Sport include dotări selectate special
care îmbunătăţesc caracterul dinamic al automobilului, atrăgând imediat
atenţia. De asemenea, încă de la lansare vor fi disponibilă dotările din
programul BMW Individual.

Suplimentar, noul BMW X6 dispune de o
gamă exclusivă de dotări standard care o depăşeşte cu mult pe cea a generaţiei
anterioare: faruri bixenon, jante de 19 ţoli din aliaj uşor, operare automată a
hayonului şi transmisie sport Steptronic cu opt trepte, cu clapete pe volan
pentru schimbarea vitezelor, precum şi tapiţerie cu piele, aer condiţionat
reglabil pe două zone, oglindă retrovizoare cu efect antiorbire şi pachet de
siguranţă Driving Assistant din portofoliul BMW ConnectedDrive. Funcţionalitatea extinsă se datorează şi spătarului banchetei ce poate fi
divizat/rabatat în raport 40:20:40, ceea ce permite portbagajului să fie extins
de la 580 de litri la un maxim de 1.525 de litri (un plus de 75 de litri faţă
de modelul anterior).

Consum de combustibil redus cu până la
22%

Noul model este pregătit de lansare
pentru luna decembrie a acestui an. Gama de motoare disponibile (consum mediu
mixt: 9,7-6,0 l/100 km; emisii CO2: 225–157 g/km) constă din propulsorul V8 de
ultimă generaţie care dezvoltă 330 kW/450 CP pentru BMW X6 xDrive50i, un motor
diesel cu şase cilindri dispuşi în linie care oferă 190 kW/258 CP pentru BMW X6
xDrive30d şi încă un agregat cu aceeaşi configuraţie, cu trei turbocompresoare
– 280 kW/381 CP -, pentru BMW X6 M50d. Pe lângă faptul că asigură performanţe
semnificativ îmbunătăţite, noul BMW X6 beneficiază şi de o reducere cu până la
22% a consumului mediu mixt datorită tehnologiei BMW TwinPower Turbo,
transmisiei sport Steptronic cu opt trepte (disponibilă standard), numeroaselor
tehnologii BMW EfficientDynamics, optimizării ce a redus masa şi aerodinamicii
îmbunătăţite. În primăvara 2015, BMW X6 xDrive35i (225 kW/306 CP) şi BMW X6
xDrive40d (230 kW/313 CP) vor completa gama de modele.

Disponibil standard pentru toate
mdoele, sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive optimizează
tracţiunea, stabilitatea direcţională şi dinamica în viraje, în funcţie de
situaţie. Pentru o dinamică îmbunătăţită, xDrive poate fi combinat opţional cu
pachete de suspensie adaptivă, inclusiv Dynamic Performance Control.

BMW
xDrive şi Dynamic Performance Control

Prin
transferul constant al transmisiei între puntea faţă şi cea spate în funcţie de
necesităţi, BMW xDrive furnizează o abordare specială a plăcerii condusului
pentru care BMW este renumit. În cea mai recentă versiune a sa, caseta de
transfer a sistemului de tracţiune integrală afişează o eficienţă îmbunătăţiră
şi o reducere a masei cu 1,4 kg. Conexiunea între sistemul de tracţiune
integrală şi DSC (Dynamic Stability Control / controlul dinamic al
stabilităţii) permite ca repartiţia transmisiei să fie ajustată în avans. În
consecinţă, performanţele sistemului de tracţiune integrală sunt disponibile
încă dinainte să apară patinarea – nu doar pe zăpadă şi suprafeţe alunecoase,
ci şi în virajele abordate dinamic -, iar întreaga putere a motorului este
transformată în plăcere a condusului.

Dynamic
Performance Control permite ca distribuţia puterii să fie ajustat cu şi mai
mare precizie. De asemenea gestionat electronic, acest sistem este integrat în
diferenţialul spate. Conlucând cu xDrive, se creează o combinaţie între
dinamica manevrabilităţii şi stabilitatea direcţională. Dynamic Performance Control,
care este disponibil ca parte a pachetelor opţionale de suspensie Dynamic şi
Professional, variază perfect repartiţia puterii între roţile spate (vector de
cuplu). Rezultatul este o îmbunătăţire semnificativă în reacţia direcţiei şi
ţinuta de drum, indiferent de viteză. Dynamic Performance Control îşi păstrează
acţiunea de stabilizare în cazul în care conducătorul eliberează acceleraţia
într-un viraj.

Experienţa
tracţiunii integrale este amplificată suplimentar – în special în regim
off-road – de noul afişaj cu statutul xDrive din Control Display. Beneficiară a
unor grafice 3D, această echipare standard prezintă informaţii în timp real
despre ruliul şi tangajul caroseriei. În automobilele echipate cu sistemul
opţional de navigaţie Professional, un compas este afişat suplimentar pe panoul
de instrumente. O contribuţie la evoluţia în condiţii de siguranţă pe teren
accidentat are şi sistemul Hill Descent Control (HDC), disponibil standard.

Adaugati comentariu