Bridgestone lansează noile anvelope Battlax Hypersport S22

Cele mai noi anvelope hypersport de la Bridgestone îi duc pe motocicliști la următorul nivel.
Battlax Hypersport S22

Bridgestone, cel mai mare producător de anvelope și produse din cauciuc din lume, a prezentat Battlax Hypersport S22, o anvelopă inovatoare și revoluționară pentru motociclete. Cu acest nou produs din gama emblematică Battlax, Bridgestone nu face compromisuri, îmbunătățind performanța în toate zonele.

Battlax Hypersport S22
Battlax Hypersport S22

S22 a fost dezvoltată ca urmare a angajamentului de a completa aderența remarcabilă pe carosabil uscat pentru care Battlax Hypersport este deja recunoscută, cu o performanță excelentă pe carosabil umed. S-a pus accentul și pe contactul anvelopei cu carosabilul și pe abordarea virajelor, dându-le posibilitatea motocicliștilor să se bucure de performanța maximă a motocicletei.

„Am dezvoltat S22 pe baza nevoilor și cerințelor utilizatorilor hypersport,” explică Nico Thuy, Head of Motorcycle Europe at Bridgestone EMEA. „Datorită manevrabilității ușoare și a reacției crescute, în special în viraje, motocicliștii pot avea deplină încredere să treacă la nivelul următor.”

Rezultatele testelor arată îmbunătățiri din toate punctele de vedere, viraje cu 15% mai rapide în condiții de carosabil uscat, timpi cu 1,2% mai rapizi în condiții de carosabil uscat și 5% în condiții de carosabil umed.[1]

Rețeta pentru o aderență optimă

Bridgestone a incorporat o structură variată a compușilor în anvelopă, cu un centru mai solid, zone de tracțiune mai flexibile și chiar și compuși mai moi la flancuri pentru a optimiza echilibrul între aderență și viraje. Această combinație originală de compuși utilizează un compus optimizat din rășină în zona de tracțiune a anvelopei, în timp ce compusul central prezintă o creștere de 25% a moleculelor de silice fină, pentru a îmbunătăți contactul cu suprafața carosabilului

În pofida îmbunătățirilor enorme în termeni de performanță, nu s-au făcut compromisuri în ceea ce privește durata de viață a anvelopelor, fie față fie spate.

Impact pozitiv asupra profilului

Amestecul de compuși utilizat a fost creat pentru a lucra în tandem cu profilul anvelopei. Cele două aspecte au fost perfecționate reciproc, în special în jurul flancurilor zonei de contact, pentru îmbunătățirea aderenței și reducerea alunecării. Îmbunătățirea incredibilă cu 5% în condiții de umiditate a fost posibilă datorită îmbunătățirilor aduse profilului care au crescut  capacitatea de scurgere a apei și oferă un control limită mai mare, precum și o creștere a raportului umed-uscat pe umărul anvelopei.

Unghiul și alinierea canelurilor au fost optimizate pentru o performanță deosebit de ridicată a anvelopei în viraje și pe drum drept în condiții de carosabil umed și uscat deopotrivă. Alte ajustări ale profilului au contribuit pozitiv la ușurarea manevrabilității și a reacției anvelopei.

Rigiditate mai mare

Bridgestone a folosit construcția de ultimă generație MS-Belt și tehnologia High Tensile Penetration Cord pentru ca motocicliștii să poată face manevre cu ușurință și să aibă încredere în stabilitatea anvelopei la viteze mari. S-a făcut o comparație cu forma 3D a flancului pe modelul canelurilor anvelopei frontale – vital pentru rigiditatea optimă a anvelopei. Rezultatul este o anvelopă optimizată pentru performanță supremă în orice zonă.

Noile anvelope Battlax Hypersport S22 vor fi disponibile în diferite mărimi din ianuarie 2019, alte mărimi urmând a fi lansate în ianuarie 2020.

Battlax Hypersport S22
Battlax Hypersport S22

 

Adaugati comentariu