SUV-ul de clasă mică BYD ATTO 2 se menține proaspăt și în 2026. Pe lângă propulsorul electric de bază, deja disponibil, în gamă vor intra o versiune electrică long range și două sisteme hibride plug-in.
Actualmente, cel mai mic SUV din gama BYD are în ofertă un singur motor. Acesta este electric, dezvoltă 177 CP și accelerează mașina până la 100 km/h în 7,9 s. Viteza maximă este de 160 km/h.
Motorul este cuplat la o baterie de tip Blade, cu capacitate de 45 kWh, care promite o autonomie în regim mixt de 312 km (consum 16 kWh/100 km). În regim urban, autonomia crește la 463 km (10,8 kWh/100 km). O încărcare 10-80% durează 37 min, grație puterii de 65 kWh suportate. La curent alternativ, bateria se încarcă cu 11 kW, în 5,5 ore.
Modelul este disponibil în două variante de echipare, Active și Boost, având prețuri de 30.500, respectiv 32.600 euro. Toate variantele, atât EV cât și PHEV, oferă doar tracțiune față. Prețurile celor trei sisteme de propulsie noi, despre care îți povestesc mai jos, vor fi anunțate ulterior.
De anul viitor, acestei variante electrice i se vor alătura încă trei.
Prima, tot electrică, se va situa în gamă deasupra celei existente. Îi este superioară în majoritatea privințelor, dar adăugă și 150 kg ansamblului. Astfel, motorul dezvoltă 204 CP (+27 față de varianta standard), iar accelerația 0-100 km/h va dura tot 7,9 s. Bateria este mai mare, de 64,8 kWh (+19,7), și implicit a crescut și autonomia, ajungând la 430 km (+118 km). În oraș poți parcurge și 604 km cu un plin de baterie.
Bateria suportă puteri de încărcare mai mari, de până la 155 kW (+90 kW), fapt care scade simțitor timpul petrecut la priză, reducându-l la 25 min pentru o încărcare 10-80% (față de 37 min. la EV-ul de bază).
Un aspect important este că această variantă electrică de top este singura echipată cu punte multilink pe spate, restul având punte semiindependentă cu brațe retrase. În plus, culoarea Hiking Green este sxclusivă pentru electrice, deci nu poate fi comandată la PHEV-urile DM-i.
BYD ATTO 2 DM-i – hibride plug-in cu autonomie electrică mare
Apropo de hibride plug-in, în ofertă or să fie tot două variante, numite DM-i. Ambele vin cu aceeași combinație de motoare electric-termic, de 197, respectiv 98 CP. Totuși, puterea totală a sistemului diferă.
➡ Vizitează aici site-ul BYD 💡













