Cea mai mare creştere a valorii de marcă din industria auto

Hyundai a realizat o rată de creştere de 9,3% în acest an, depăşind semnificativ media înregistrată în domeniu, de 2,8 procente, în clasamentul Best Global Brands 2010 (întocmit de Interbrand).

Hyundai Motor Company, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al mărcii a înregistrat o creştere a valorii sale de marcă de 9,3 procente faţă de anul precedent în clasamentul Best Global Brands 2010 întocmit de Interbrand, depăşind astfel rata medie de creştere înregistrată în domeniu.

Hyundai, care este prezentă în clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al şaselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de mărci, înregistrând o creştere constantă faţă de poziţia 84 obţinută în anul 2005. Rata de creştere de 9,3% realizată în acest an depăşeşte semnificativ media înregistrată în domeniu, de 2,8 procente.

„O analiză mai amănunţită arată că Hyundai a înregistrat succese în categoriile funcţionale, precum calitatea şi designul, prezintă o nouă gamă de autovehicule şi a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internaţională în timpul Cupei Mondiale şi al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.

De fapt, prestigiul mărcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele pieţe auto, precum China şi S.U.A., dar şi pe pieţele emergente, datorită portofoliului diversificat, calităţii ridicate a produselor şi acțiunilor agresive de marketing. În S.U.A, noul model Sonata, a propulsat Hyundai către un volum record de vânzări, în timp ce, în China, Hyundai şi-a dublat vânzările în anul 2009 prin comparaţie cu anul precedent acestuia.

Hyundai continuă să realizeze investiţii majore în programe inovatoare de marketing care vizează consolidarea mărcii şi va continua să introducă noi modele care reflectă cea mai recentă filozofie de design – ‘fluidic sculpture’.

Adaugati comentariu