Cele mai bune mesaje pentru distanțare socială din partea mărcilor auto

"We are Volkswagen - Thanks for keeping your social distance"

Pandemia de coronavirus SARS-COV-2 a paralizat întreaga lume și ne-a obligat să stăm în case pentru a păstra distanțarea socială atât de necesară pentru controlul acestui virus.

Deși au fost afectate puternic de pandemia de coronavirus, majoritatea mărcilor auto s-au alăturat efortului de a promova distanțarea socială. Aproape toți constructorii de mașini au facilitățile de producție oprite în acest moment și se vor confrunta cu pierderi uriașe și scăderi considerabile ale vânzărilor.

Chiar și în aceste momente dificile, constructorii auto s-au alătura inițiativei generale pentru a promova distanțarea socială. O parte din mărci și-au adaptat logo-urile în mod special sau au creat mesaje video emoționante pentru a îndemna lumea să stea acasă.

Audi, Volkswagen și Mercedes-Benz au ales să își modifice logo-ul pentru a promova distanțarea socială. Cele patru inele din logo-ul Audi nu se mai ating între ele, iar steaua din sigla Mercedes-Benz a fost redimensionată pentru a sta la distanță de inelul exterior.

Una dintre cele mai bune campanii pentru promovarea statului acasă a fost creată de cei de la Jeep. O serie de imagini care creează legendara grilă Jeep a fost create din elemente ce pot fi regăsite în casă.

The great outdoors isn’t going anywhere. #StayOffTheRoad

The great outdoors isn’t going anywhere. #StayOffTheRoad

Publicată de Jeep pe Sâmbătă, 28 martie 2020

BMW a ales o altă abordare, creeând o serie de mesaje video postate pe canalele de social media:

Adaugati comentariu