Uite ceva ce nu vezi în fiecare zi. Și asta nu pentru că LaFerrari – cu sistemul hibrid cu motor V12 de 6,3 litri și o putere totală de 963 CP și un cuplu maxim de 900 Nm – n-ar fi în stare să rupă aderența roților spate aproape indiferent de suprafața de rulare, ci pentru că posesorii celor 499 de unități existente au de regulă extrem de multă grijă de mașinile lor prețioase. Atunci când ai la dispoziție un hangar întreg, însă, singurul lucru de care ți-ar mai putea fi milă sunt anvelopele – și câtor dintre oamenii care-și permit un LaFerrari le e milă de anvelope?
Se spune ca baietii nu se maturizeaza niciodata: jucariile lor doar devin mai scumpe. Posibilitatile…
Comisia Europeană a prezentat astăzi noul său „pachet privind autovehiculele” care va „sprijini eforturile sectorului…
Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer la Genesis și Vicepreședinte Executiv pentru Design în cadrul Hyundai…
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a anunțat deschiderea unei noi sesiuni a programului Rabla 2025.…
În pachetul de noi reglementări pentru industria auto, oficialii Comisiei Europene par să fi făcut…
Un grup de profesioniști cu peste 30 de ani de experiență în industria auto, provenind…