Chevrolet Orlando lansat în România

MPV-ul produs de Chevrolet mizează pe funcționalitate, capacitatea de transport a 7 pasageri și, ca orice Chevrolet, pe un raport calitate/preț optim – noul Orlando costă de la 14.790 de euro TVA inclus.

Orlando va reprezenta, cu certitudine, o alternativă reconfortantă la multe MPV-uri pentru familii prezente pe piaţă. Partea frontală Chevrolet caracteristică şi uşor de recunoscut e completată de profilul cu linia joasă şi curbată a acoperişului şi pasajele roţilor reliefate, sportive, care adăpostesc jantele de 16”, 17” sau 18”. Pasajele roţilor accentuează impresia de autovehicul cu caroserie compactă şi roţi proeminente şi păstrează în acelaşi timp ţinuta sportivă şi agilă a modelului Orlando. 

Interiorul, spaţiul de depozitare şi siguranţa modelului Orlando 

Dacă exteriorul noului Chevrolet Orlando va atrage în mod sigur atenţia, interiorul se remarcă şi el prin multe dintre cele mai recente elemente de design ale mărcii Chevrolet, cum ar fi cabina dublă preluată de la Corvette şi iluminarea ambientală în albastru a consolei centrale. Însă originalitatea designului nu înseamnă nimic fără o funcţionalitate bine gândită, de aceea dispunerea „stil amfiteatru” a celor trei rânduri de scaune, spaţiul de încărcare generos şi numeroasele soluţii de depozitare vor capta şi ele atenţia şoferilor familişti. 

Dispunerea „stil amfiteatru” se referă la faptul că, în ciuda liniei arcuite a acoperişului, designerii au reuşit să înalţe al doilea şi al treilea rând de scaune, astfel încât ocupanţii modelului Orlando să aibă o vizibilitate şi mai bunăş, atât în faţă cât şi lateral, fără ca spaţiul pentru cap să fie redus. De fapt, spaţiul pentru cap pentru al treilea rând e mai mare decât cel din mai multe modele MVP rivale. 

Sunt posibile numeroase configuraţii ale interiorului, scaunele de pe al doilea sau al treilea rând putând fi rabatate independent ori împreună, pentru a crea o suprafaţă de încărcare plată. Al doilea rând oferă, de asemenea, posibilitatea plierii scaunelor exterioare, ceea ce uşurează accesul pasagerilor la rândul al treilea. 

Iar când apare nevoia de a transporta încărcături mari, spaţiul de încărcare al modelului Orlando se dovedeşte unul dintre cele mai mari din clasa monovolum, atingând un volum maxim de 1487 de litri când ambele rânduri de scaune sunt rabatate. 

Orice autovehicul de familie serios are nevoie de suficiente spaţii de depozitare pentru mulţimea de obiecte care se acumulează la interior. Ca şi prototipul originar, versiunea de serie a modelului Orlando dispune de o gamă de compartimente cu forme şi dimensiuni diferite, amplasate în diferite locuri, inclusiv un spaţiu pentru monede şi două suporturi pentru pahare amplasate în consola centrală, suporturi pentru hărţi şi sticle integrate în portierele faţă şi spate, precum şi alte compartimente separate în spaţiul de încărcare. 

Dacă se produce o coliziune, ocupanţii sunt protejaţi de şase airbaguri – airbaguri duble frontale, laterale şi tip cortină. 

Trei motoare şi trei niveluri de echipare satisfac toate nevoile unei familii 

Singurul motor pe benzină disponibil la lansare are o cilindree de 1,8 litri şi dezvoltă 141 CP la 6200 rpm şi generează un cuplu de 176 Nm la 3800 rpm. Viteza maximă a acestei versiuni este de 185 km/h. În ce priveşte emisiile şi consumul de carburant, motorul de 1,8 litri este unul competitiv, cu emisii de 172 g/km şi un consum de 7,3 litri la 100 km. 

Cele două motoare diesel au ambele aceeaşi capacitate cilindrică, dar sunt proiectate astfel încât puterile şi caracteristicile de rulare să fie diferite. Amândouă au 2 litri şi 4 supape pe cilindru, iar sistemul de injecţie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvoltă 163 CP la 3800 rpm şi oferă un cuplu de 360Nm la 2000 rpm, în vreme ce al doilea ajunge la 130 CP la aceeaşi turaţie şi oferă un cuplu de 315Nm la 2000 rpm. 

Indiferent de modelul pentru care optează clienţii, Chevrolet le garantează un nivel înalt de echipare, care include în pachetul standard, chiar şi pentru versiunea de bază LS, controlul electronic al stabilităţii, şase airbaguri şi oglinzi exterioare acţionate electric. 

Chevrolet Orlando, primul MPV Chevrolet în Europa, vine echipat standard în versiunea de bază –  LS PLUS cu: 

– aer condiţionat 
– ESC 
– 6 airbaguri 
– oglinzi electrice şi încălzite 
– 7 locuri şi funcţionalitatea unui adevărat MPV 
– scaun şofer şi pasager reglabil pe 4 direcţii 
– geamuri electrice faţă cu impuls 
– coloană de direcţie reglabilă pe înălţime 
– Radio-Cd Mp3 
şi preţuri de lansare pentru piaţa noastră: 
de la 14790 Euro cu TVA inclus pentru variantele pe benzină 
de la 17490 Euro cu TVA inclus pentru pentru variantele diesel 

Un an plin pentru Chevrolet 

Prezent la evenimentul de lansare a noului Chevrolet Orlando, Jeroen Barwegen, Sales şi Marketing Director Chevrolet CEE a vorbit şi despre celelalte lansări Chevrolet de anul acesta. În Europa, pe lângă Orlando, Chevrolet va lansa noul SUV  Captiva, noul Aveo 5 uşi şi noul Aveo sedan, Chevrolet Cruze 5 uşi, Corvette Grand Sport Coupé, Camaro coupé şi  convertible, premiatul model Chevrolet Volt,  autovehiculul electric cu autonomie extinsă. Tot anul acesta, Chevrolet sărbatoreşte 100 de ani de existenţă. 

„Cu aceste noi şapte modele, gama Chevrolet va fi complet nouă, oferind clienţilor săi modele practice ce înglobează  ultima tehnologie General Motors,  cele mai noi sisteme de siguranţă şi  un design expresiv” a declarat Jeroen Barwegen. 

Chevrolet Europa a decis să sărbătorească centenarul nu numai oferind clienţilor săi o gamă complet nouă, dar şi prin încheierea unui parteneriat cu SOS Satele Copiilor. 
În 2011, Chevrolet Europa va face 100 de cadouri catre SOS Satele Copiilor: 100 de maşini. 

„Pentru noi, în calitate de constructor de autovehicule cel mai firesc mod de a ajuta organizaţia SOS  Satele Copiilor este să oferim maşini. Sperăm că aceste autovehiculele vor îmbunătăţi viaţa de zi cu zi a copiilor şi a celor care se ocupă de ei. Suntem mândri să sprijinim o asociaţie ca SOS Satele Copiilor, care în România va primi 4 maşini Chevrolet” a mai spus Jeroen Barwegen. 

Chevrolet Romania împreună cu distribuitorii Chevrolet Automobile Sibiu şi Di-Bas Auto vor dona anul acesta 4 autovehicule Chevrolet organizaţiei  SOS Satele Copiilor din România: 3 autovehicule Spark şi un Chevrolet Cruze. 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top