Citroen restructurează gama compactă C4, renovând crossoverul C4 Cactus, care va înlocui atât versiunea hatchback C4 și SUV-ul C4 Aircross. Primele imagini și informații oficiale.
Începând cu 2014, C4 Cactus este produs în uzina spaniolă de la Villaverde. În ultimele luni, au fost efectuate ajustările necesare la linia de producție. Acum, crossoverul compact al casei franceze primește un update tehnic și stilistic, afișând o imagine mai sobră.
Primele imagini oficiale confirmă faptul că Citroen Airbumps, elementele de protecție din plastic distincte, aplicate pe părțile laterale ale caroseriei, renunță la forma proeminentă adoptată până de curând, acestea fiind micșorate și repoziționate mai jos, la baza portierelor, pentru a se integra mai elegant în aspectul general al noului C4 Cactus facelift.
Poate cea mai importantă modificare estetică vizează, însă, blocurile optice din spate, care acum sunt mai late și integrează tehnologia LED. Atât în față, cât și în spate, se remarcă noi bare de protecție, complet redesenate. În față, un element de decor cromat a fost plasat între luminile diurne, acesta integrând și sigla Citroen, celebrul “chevron” dublu. Tot în partea din față găsim mai puțin plastic negru și faruri mai mari.
Citroen descrie noul C4 Cactus drept o mașină ce combină caracterul vechiului model cu cel al lui C4. Citroen pune accentul mai mult pe confort, C4 Cactus actualizat devenind prima mașină compactă a mărcii disponibilă în Europa cu suspensie adaptivă Progressive Hydraulic Cushions. De asemenea, C4 Cactus este primul Citroën disponibil cu scaunele inspirate din clasa de lux, Advanced Comfort Seats. Citroen a instalat, de asemenea, mai multe materiale de izolare fonică și geamuri din sticlă mai groase pentru a reduce zgomotul la rulare.
În total, Citroën instalează 12 noi sisteme de asistență în C4 Cactus facelift, cum ar fi Active City Brake, Coffee Break Alert, Lane Departure Warning, Blind Spot Monitoring, Driver Attention Alert, Park Assist, faruri adaptive, cameră pentru mersul cu spatele, acces fără cheie și Grip Control.
Pe lista de motorizări, regăsim un motor aspirat cu trei cilindri PureTech de 1,2 litri și 82 CP, acompaniat de două versiuni turbo cu 110 și 130 CP, toate alimentate cu benzină. Amatorii de motoare diesel, pot alege versiunile de 1,6 litri BlueHDi cu 100 sau 120 CP, ultima disponibilă și cu o transmisie automată cu șase trepte.