Colaborarea dintre instituțiile de finanțare și dealerii auto – inovație și parteneriat strategic

Piața autovehiculelor rulate reprezintă un pilon important în industria auto, oferind oportunitatea clienților de a achiziționa autoturisme la prețuri accesibile. În ultimii ani, acest segment de piață a înregistrat o creștere constantă, alimentată de factori precum accesibilitatea, diversitatea modelelor, încurajarea economiei circulare și reducerea consumului de resurse pentru producția autovehiculelor noi. 

În România, industria autovehiculelor s-a aflat într-o creștere continuă, în 2023 fiind înmatriculate pentru prima dată 316.695 de unități, conform datelor publicate de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM). Previziunile indică ascensiunea acestui trend, creștere influențată în mare măsură de calitatea îmbunătățită a autovehiculelor produse de marii producători auto.

Deși există metode multiple pentru achiziția mașinilor rulate, specialiștii recomandă colaborarea cu dealeri auto specializați, care realizează inspecțiile tehnice ale autovehiculelor, asigură existența tuturor documentelor legale și oferă servicii de consultanță pentru o achiziție sigură.

Dealerii auto reprezintă un canal optim de achiziție atunci când discutăm despre comercializarea autoturismelor rulate.

„Dealerii auto reprezintă un canal optim de achiziție atunci când discutăm despre comercializarea autoturismelor rulate. Pe lângă serviciile de asistență post-vânzare oferite, precum service și întreținere, aceștia pun la dispoziția cumpărătorilor soluții avantajoase pentru achiziția autovehiculelor, chiar în aceeași zi. Astfel, cumpărătorii beneficiază de o experiență de cumpărare sigură și transparentă”, declară Adrian Anca, Head of Partner Account Managers al Mogo România, companie specializată în acordarea finanțării pentru achiziția autovehiculelor second-hand.

Mogo România acordă o atenție deosebită criteriilor de selecție a dealerilor parteneri, asigurându-se că aceștia împărtășesc viziunea și valorile companiei și doresc să se dezvolte într-un ritm alert. „Punem preț pe experiența clientului, ne dorim ca acesta să beneficieze de servicii de calitate și, bineînțeles, achiziția să fie conform așteptărilor și nevoilor sale”, declară Adrian Anca.

În acest moment, compania are parteneriate strategice cu cei mai importanți comercianți din industrie. Pentru anul 2024, compania plănuiește extinderea rețelei de parteneri la nivel național, pentru a asigura accesul la mobilitate celor care-și doresc să achiziționeze un autovehicul.

„Obiectivul nostru este să oferim fiecărui client posibilitatea de a-și achiziționa autoturismul dorit, motiv pentru care avem alături în prezent peste 800 de parteneri la nivel național. Pentru acest an, ne-am propus extinderea rețelei de parteneri cu peste 240, țelul nostru pe termen lung fiind încheierea parteneriatelor cu toți cei peste 2000 de comercianți din industria autoturismelor second-hand”, declară reprezentantul Mogo România.

Compania a implementat Modulul Dealer, o interfață digitală care oferă opțiuni multiple pentru a optimiza procesul de finanțare

Pentru a facilita colaborarea cu dealerii parteneri și experiența acestora, compania a implementat Modulul Dealer, o interfață digitală care oferă opțiuni multiple pentru a optimiza procesul de finanțare și relația de colaborare dintre instituția de creditare, dealer auto și clientul final. Portalul eficientizează încărcarea online a cererilor și a documentelor pentru finanțare, permite verificarea statusului aplicațiilor active, în timp ce asigură o vizualizare centralizată a informațiilor privind dosarele de creditare. De asemenea, dealerii parteneri pot utiliza această interfață pentru a publica anunțuri cu autovehiculele de vânzare direct în Portalul Mogo, fiind ușor de accesat de către cei care doresc să acceseze finanțare pentru achiziția unei noi mașini.

„Prețuim experiența colaboratorilor și ne dorim constant să evoluăm împreună pentru a îmbunătăți experiența beneficiarilor finali – șoferii din România. Astfel, am creat un spațiu online care să le eficientizeze activitatea cotidiană, disponibil încă de anul trecut. Revizuim constant părerile partenerilor lor, iar pentru anul acesta vom asigura un suport suplimentar, prin organizarea unor sesiuni de training dedicate utilizării acestei platforme”, declară Adrian Anca.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top