Cupra deschide în România cel de-al treilea showroom de tip Cupra Garage din țară în incinta centrului Porsche București Nord din București, consolidându-și prezența pe piață și încercând să îmbunătățească experiența de cumpărare.
În ultimii cinci ani, CUPRA a înregistrat o ascensiune remarcabilă, stabilindu-și o rețea de distribuție puternică, fapt evident din cifrele înregistrate în toate segmentele. În 2022, Cupra a reușit să vândă cu 120% mai mult decât în anul precedent, iar în 2023, au vândut peste 600 de unități doar prima jumătate a anului. Brent Valmar, Director General Porsche România, a subliniat succesul rapid al brandului în România, anticipând vânzări de peste 1000 de unități CUPRA până la sfârșitul acestui an.
Din partea publicului a fost adresată o întrebare interesantă legată de conviețuirea și evoluția mărcii Cupra în paralel cu Seat. Din răspunsul dat a reieșit faptul că noul brand se va axa pe gama de mașini electrice, iar Seat, aflată în cel mai bun moment al existenței, va rămâne pentru moment concentrată pe mașinile convenționale cu motoare cu un consum mic de carburant.
Citește pe AutoExpert ➡ Primul showroom Cupra Garage 💡
Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România, a subliniat evoluția brandului CUPRA și importanța experienței de conducere și a designului unic. El a evidențiat că noul showroom reflectă unicitatea la nivel de design, tehnologie, pasiune și inovație pe care brandul o pune în fiecare produs.
Alin Tapalagă, Director General Porsche Inter Auto, a evidențiat investiția semnificativă în brandul CUPRA și recunoașterea eforturilor lor prin performanțele bune înregistrate în vânzări. Showroom-ul CUPRA Garage reprezintă un hub pentru descoperirea universului CUPRA, oferind și accesorii de calitate, precum genți, îmbrăcăminte, încălțăminte și ochelari de soare.
Ambițiile CUPRA la nivel global
CUPRA are planuri mari pentru viitor, cu lansarea unor modele noi, precum Tavascan și Terramar în 2024 sau Raval în 2025, și obiective ambițioase de a atinge vânzări globale de 500.000 de mașini pe an și o poziționare în primele 100 de mărci globale până în 2030. Acest brand se străduiește să ofere mașini captivante și inovatoare, subliniind că mașinile pot fi și funcționale și fascinante.
Noul showroom va găzdui întreaga gamă de modele CUPRA, inclusiv Ateca, Formentor sau Leon, dar și versiuni speciale și modele electrice, precum Born și viitorul Tavascan. Acest spațiu va permite vizitatorilor să exploreze inovația și performanța într-un mediu urban, oferindu-le oportunitatea de a se alătura unei comunități în continuă evoluție.