Dacia Bigster se află în România. Iată detaliile ”ascunse”

Dacia Bigster se află în România autoexpert.ro

Am fost invitați la Dacia Business Center, pentru a o vedea pe viu. Dacia Bigster se află în România, și arată literalmente spectaculos! Iată ce detalii am observat. Foto: Bogdan Grigorescu / AutoExpert

Și eu o știam din poze, la fel ca tine. Dar, ieri am văzut-o în carne și oase. Pardon, în… tablă și plastic. Dacia Bigster se află în România, la centrul RBC, și m-a lăsat s-o văd de aproape și s-o pipăi. Mi-ar fi plăcut să urc în ea, dar interiorul, practic, nu există. Mașina este doar o machetă, manevrată din telecomandă și antrenată de un mic motor electric. Asta, pentru că scopul ei e unul singur: să ne sugereze liniile de design ale viitorului model Dacia cu 7 locuri.

Dacia Bigster se află în România autoexpert.ro

➡ La ce motoare să ne așteptăm? 💡

Iar celor care cred că ”de la concept la model de serie e cale lungă”, Dacia le transmite că se înșală. Aproximativ 90% din designul lui Bigster se va păstra și pe versiunea de producție. În traducere, proporțiile, liniile și artificiile de design vor fi, în mare parte, asemănătoare și la SUV-ul mediu care va vedea lumina zilei peste 2 ani.

Dacia Bigster se află în România autoexpert.ro

Dacia Bigster se află în România

Dar, ce-am văzut ieri? Am văzut un SUV dur. Atât de dur, încât oficialii Dacia nu i-au dat anvelopele cu silicon, așa cum se întâmplă, de obicei, cu show-car-urile. Am văzut o vopsea cu aspect mineral, nu lucioasă, lăcuită. Am văzut protecții din plastic gri, cu inserții din diferite culori, în zona inferioară a caroseriei, care par ”nefinisate”. E doar o aparență, dar le integrează excelent în imaginea de dur pe care o promovează. Am văzut anvelope mari, cu profil și compoziție M+S, adică adaptate mai degrabă terenului inaccesibil, decât șoselei.

Și am văzut diferite dimensiuni și măsuri. Pot să-ți certific, de exemplu, că garda la sol (măsurată de mine), este de… 30 cm! Asta, ca să înțelegi cât de impunător arată. Pentru alte dimensiuni, citește revista Auto Expert. Și nu uita, acestea se vor păstra, în mare parte, la vehiculul de serie! Am văzut și alte detalii, despre care scriu în revista din martie.

 

Adaugati comentariu