Dacia se alătură anul acesta campaniei “Redescoperă România”, iniţiată de Petrom. Cinci Dacia Duster au plecat pe traseu luni, 7 martie, în prima etapă a proiectului.
Ediţia actuală a campaniei „Redescoperă România” îşi propune să aducă în centrul atenţiei obiceiuri şi tradiţii româneşti pe cale de dispariţie, cu ajutorul unei echipe de bloggeri care vor relata zilnic cititorilor experienţele lor.
Campania „Redescoperă România” va cuprinde cinci excursii până la finalul acestui an. Prima etapă este prevăzută în perioada 7-13 martie. Cu ajutorul etnologilor de la Muzeul Ţăranului Român, blogerii vor descoperi ce înseamnă „Farsaungul”, vor învăţa să practice olăritul sau lemnăritul, vor vizita bisericile de piatră din Ţinutul Haţegului, parcul dinozaurilor pitici sau Muzeul Vinului de la Drăgăşani. Cele cinci Dacia Duster care au plecat în această aventură vor parcurge aproximativ 10 000 km.
Proiectul „Redescoperă România” de anul acesta reuneşte nu doar voci importante ale blogosferei româneşti, ci şi mărci româneşti care au dorit să susţină împreună un demers cu un puternic impact cultural şi social. Toate punctele de interes nou-descoperite se vor adăuga hărţii interactive iniţiate anul trecut pe site-ul www.redescoperaromania.ro, care poate fi accesată şi prin aplicaţiile iPhone şi Android dedicate.
„Redescoperă România” a fost desemnată cea mai bună campanie de social media din România în cadrul concursului Internetics 2010. Ediţia de anul trecut a RoNewMedia a premiat proiectul atât la categoria „Best User Generated Content”, cât şi „Best Social Media Campaign”. Alăturându-se iniţiativei Petrom, Dacia susţine o campanie desfăşurată exclusiv în mediul online, cu un puternic potenţial de mobilizare a publicului şi de schimbare a atitudinii faţă de România.