Dezastru la Ford: noul Ford Kuga 2.0 TDCI cu emisii de aproape 8 ori peste limita de NOx a normelor Euro 6

Ford Kuga Facelift

Conform măsurătorilor realizate de specialiștii de la Emission Analytics citați de revista germană Auto Motor und Sport, noul Ford Kuga 2.0 TDCI/180 CP cu transmisie automată cu 6 trepte a înregistrat emisii de NOx de 582 mg/km în medie în trafic real, mult peste limita de 80 g/km admisibilă conform normelor Euro 6.

La 130 km/h pe autostradă, măsurătorile în trafic real au indicat o valoare de 953 mg/km de NOx, în oraș de 464 mg/km, iar pe drumuri naționale de 353 mg/km, media rezultată fiind de 582 mg/km.

Noul Ford Kuga nu are sistem catalitic cu catalizator SCR cu rezervor de AdBlue.
Momentan, Ford Kuga este omologat conform normelor Euro 6b, ceea ce înseamnă că trebuie să respecte limita de emisii de NOx de 80 mg/km doar pe standul de probe, nu și în trafic real.

De la 1 septembrie 2019 însă dieselurile vor trebui să corespundă normelor Euro 6d, ceea ce presupune automat testul de emisii în circulație reală RDE și încadrarea în limita maximă de emisii NOx de 80 mg/km. Dieselurile care nu se vor încadra în normele Euro 6d nu vor mai putea fi vândute.

În plus, cei ce cumpără acum astfel de mașini care poluează în mod real foarte mult trebuie să se gândească că valoarea lor la revânzare va scădea dramatic, iar în viitor este posibil chiar să fie interzise în marile orașe.

Adaugati comentariu