Chery a deschis oficial porțile showroom-ului flagship din Capitală și a lansat pe piața locală noul model Tiggo 4. Evenimentul ce a avut loc pe 25 septembrie marchează extinderea puternică a brandului în România și coincide cu listarea la bursa din Hong Kong.
Situat pe Șoseaua Colentina nr. 459, showroomul Chery Auto Italia dispune de o suprafață expozițională de aproape 900 mp și este gândit pentru a oferi clienților o experiență personalizată, unde aceștia pot cunoaște îndeaproape modelele din gama Tiggo. Totodată, clienții beneficiază de consultanță privind achiziția și următorii pași în ceea ce presupune deținerea unui automobil Chery în România.
„Deschiderea showroom-ului flagship din București și lansarea noului Tiggo 4 reprezintă o dublă confirmare a angajamentului Chery pe piața locală. Am creat un spațiu în care clienții pot descoperi direct universul Chery, iar prin TIGGO 4 aducem un model accesibil, sigur și eficient energetic, adaptat cerințelor de mobilitate din România. Este doar începutul unei etape în care Chery își propune să devină un jucător de referință în industria auto locală.” a declarat Adrian Narcis Ghiță, CEO al Grupului Auto Italia.
Chery Tiggo 4 este un SUV de segment B disponibil în versiunile Comfort și Unique. Sub capotă, mezinul gamei Tiggo vine echipat cu o motorizare hibridă ce combină resursele unui propulsor termic de 1,5 litri cu un motor electric, obținând o putere combinată de 163 CP și un consum mixt de 5,3 l/100 km (WLTP). În ceea ce privește siguranța, modelul integrează 7 airbaguri, până la 17 sisteme ADAS, cameră cu vedere la 360 de grade (pentru versiunea Unique) și dotări de confort precum scaune încălzite, un portbagaj cu un volum de 470 de litri, sistem multimedia cu ecran dublu de 12,3 inchi și compatibilitate fără fir pentru Apple CarPlay și Android Auto.
În România, Chery Tiggo 4 are un preț de lansare ce pornește de la 22.990 de euro (cu TVA inclusă), respectiv 18.990 de euro prin programul Rabla pentru versiunea Comfort, plusând cu 1.000 de euro în ambele cazuri pentru echiparea Unique.
În paralel, Chery România a anunțat debutul programului „Tiggo ❤ Romania”, prin care 60 de ambasadori ai brandului vor testa modelele timp de șase luni, în cadrul unei ample campanii de promovare dedicate pieței locale.










