Etapa a doua pentru Caravana Toyota Experience 2011

Sâmbăta 3 septembrie s-a dat startul celei de a doua etape a Caravanei Toyota Experience 2011, unul dintre cele mai importante evenimente organizate de Toyota România anul acesta.

Prima etapa s-a desfasurat in perioada 14 mai – 10 iulie, in 9 orase din tara, inclusiv Bucuresti, si s-a bucurat de un numar mare de vizitatori, curiosi sa descopere tehnologiile Toyota si sa testeze toate modelele gamei . 

Cea de a doua etapa se desfasoara in perioada 3 septembrie – 30 octombrie  in 10 orase din tara, cu implicarea reprezentantilor locali Toyota. 

Caravana ofera  participantilor posibilitatea de a testa toate modelele gamei Toyota: iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, Auris HSD, Urban Cruiser, Rav 4, Hilux, Land Cruiser 150. In fiecare locatie evenimentul  cuprinde trei sectiuni: 

1.Toyota Hybrid Synergy Drive – Tehnologia viitorului
2.Toyota 4X4 – Referinta in segmentul SUV
3.Toyota Optimal Drive – paradoxul minimize & maximize – mai multa putere/consum si emisii scazute

In cadrul primei sectiuni, pe un traseu pre-stabilit, invitatii pot conduce unul din vehiculele Toyota dotate cu tehnologia Hybrid Synergy Drive –  Prius sau Auris HSD –  in timp ce consultantii de vanzari le explica pe scurt principiile de functionare specifice tehnologiei hibride. Provocarea este aceea de a atinge cel mai scazut consum de combustibil, in conditiile unui stil de condus economic, explicat la fata locului. La finalul fiecarei  zile, invitatul care a reuseste aceasta performanta, primeste un premiu.

In cadrul sectiunii Toyota 4X4, participantii la evenimente au inca odata ocazia sa descopere performantele off road ale gamei 4×4 de la Toyota, prin demonstratii practice cu modelele Toyota Rav4, Hilux si Land Cruiser 150, pe un traseu construit artificial, cu un grad sporit de dificultate.

Sectiunea Toyota Optimal Drive provoaca participantii la un alt concurs. Pe un traseu construit artificial cu jaloane, invitatii trebuie sa realizeze un timp de parcurgere cat mai bun, in timp ce au grija sa nu piarda mingea amplasata in cosul fixat pe capota fiecarei masini.

Pentru Toyota, grija pentru clienti, impreuna cu calitatea produselor si serviciilor oferite acestora, reprezinta pilonii principali ai dezvoltarii marcii in Romania. Prin acest eveniment major, Toyota doreste sa reconfirme, atat clientilor existenti, cat si potentialilor clienti, prin demonstratii practice, ca aceste valori sunt respectate, iar grija fata de ei este prioritatea numarul 1.

Programul desfasurarii evenimentelor pentru cea de a doua etapa (3 septembrie – 30 octombrie):

Constanta             3-4.09.2011

Bistrita                  10-11.09.2011

Buzau                   17-18.09.2011

Baia Mare              24-25.09.2011

Cluj                       1-2.10.2011

Oradea                  8-9.10.2011

Timisoara              15-16.10.2011

Pitesti                   22-23.10.2011

Focsani                 26-27.10.2011

Bacau                   29-30.10.2011

Adaugati comentariu